2 weken thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 2 weken thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

2 weken thuis

Door: Noa, Paul en Monique

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

14 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Zoals beloofd zo af en toe nog een stukje om jullie te laten weten hoe het met ons maar vooral met Noa gaat.

Inmiddels zijn we alweer 2 weken thuis in Zierikzee. Met Noa gaat het uitstekend.

Hollandse pot bevalt haar heel goed. Bloemkool, boontjes en aardappelen vindt ze erg lekker. Ook van allerlei fruit kan ze heerlijk genieten.

Slapen doet Noa ook goed. Papa en mama kunnen 's-nachts lekker doorslapen. Ook tussen de middag is er een rustmomentje voor mama omdat Noa dan een dutje doet.

Helaas moest papa al weer snel aan het werk. 's-ochtends vroeg de deur uit als Noa en mama nog slapen om 's-middags een beetje op tijd weer naar huis te kunnen.
Het is elke dag weer een feest om thuis te komen en Noa vrolijk te zien.

Overdag gaat mama geregeld met Noa wandelen om wat boodschapjes te doen. Dit bevalt Noa prima in haar mooie kinderwagen. Ook papa heeft al een paar rondjes gemaakt met de kinderwagen.
De tennisbaan is ook al geen onbekende omgeving meer voor Noa. Ze is al een paar keer komen kijken naar de verrichtingen van mama en papa op de baan. Bij de eerste wedstrijd was mama nog even van slag, maar de tweede verliep erg goed samen met Loekie, met als resultaat een finaleplaats voor aanstaande zondag.
Papa heeft ook zijn eerste wedstrijden verloren, maar gaat nu wat beter spelen.

Voor nu stop ik weer even met dit stukje, maar nog niet voordat ik iedereen bedank voor alle leuke kaarten, kadootjes en lieve woorden.
Het is fantastisch om te zien hoeveel mensen er met ons meeleven. Bedankt daarvoor!

Wie weet volgt er binnenkort nog meer Noa-nieuws....

Voor de laatste foto's verwijs ik graag weer naar :http://nl.fotoalbum.eu/noatenhave

Groetjes, X

• 14 Augustus 2008 - 22:14

Tante Truus:

Hoi lieve Paul, Monique en Noa,
    Dank je wel voor jullie verslag en foto's vind ze weer heel leuk. Ben blij dat alles zo voorspoedig gaat en Noa zo heerlijk smult van bloemkool etc.
    Veel liefs gewenst en dikke knuffels XXX

• 15 Augustus 2008 - 16:59

Klaas En Patty:

Hoi,

Leuk dat het zo goed met jullie gaat, wat gaat de tijd snel zeg. Waar wat wil je zo'n lieve meid om van te genieten. Zijn weer leuke foto's.

En ook dat Noa zo lekker door slaap en goed eet.
    Liefs

• 15 Augustus 2008 - 17:57

Anneke:

Ha familie!

fijn dat jullie genieten van het gezinsleven! Heerlijk om te lezen dat Noa ook goed slaapt. Ik vond het wel heel bijzonder om jullie te zien op Schiphol.

groetjes,

Anneke
    Jurgen, Sjoerd en Tiemen

• 15 Augustus 2008 - 17:58

Petra B.:

Hallo luitjes,
    Fijn dat het goed gaat met jullie drietjes en vooral met Noa. 't Zal toch best wel wennen zijn in zo'n koud kikkerland.......
    Monique.... Zet 'm op zondag. Ik reken op winst bij de finale van tennis!! We horen graag hoe het afgelopen is.
    Groetjes en tot ziens maar weer. We houden contact.

• 15 Augustus 2008 - 19:04

Ton En Margreet:

Hoi Paul, Monique en Noa, We hebben jullie belevenissen in China gevolgd via jullie website. Het was erg leuk om jullie te volgen in China. Fijn dat jullie weer thuis en alles zo goed gaat. Groeten van Ton en Margreet

• 17 Augustus 2008 - 16:35

Ton En Tineke Bevers:

Proficiat papa en mama van Noa,

Wat een geluk zo'n liefs klein meisje uit China hè!

Wij komen uit Zwijndrecht en kennen opa en oma Brons van tennis, van ruim 22jr geleden.
    Wij hebben ook 2 dochters geadopteerd.
    Dinja 21 uit Sri lanka en Babita 20 uit India.
    Heel veel geluk met Noa.

Groetjes aan Aad en Corrie.

Groetjes Ton en Tineke Bevers
    Teilingen
    Zwijndrecht

• 20 Augustus 2008 - 08:37

Marcel & Anita:

Hoipiepeloi,

Fijn om te lezen dat het allemaal heel erg goed gaat met jullie en de kleine Noa :-)
    En geweldig dat ze hollandse korst ook heerlijk vind, alleen maar rijst en noedels word ook zo saai....
    En ja dat tennissen... dat gaat vast ook wel weer helemaal goedkomen hoor, even je aandacht goed vast houden en dan gaan jullie vast weer patijtjes winnen...
    De foto's waren ook weer erg leuk, ze lijkt me al weer veranderd, ben benieuwd hoor kunnen niet wachten om jullie en haar weer te zien en even bij te kletsen...

Geniet er maar lekker van volgende week word het weer weer wat beter dus misschien nog lekker wat strand daagjes !!!!

Liefs en een dikke knuffel van ons x

• 21 Augustus 2008 - 10:22

Hi Ambacht:

heerlijk om te zien en horen dat het zo goed gaat met jullie.

xx Jeffrey Danny Lucas en Pascal

• 25 Augustus 2008 - 18:09

Loekie:

Leuk om weer een berichtje te lezen. Wij zijn blij dat we zo dichtbij wonen en Noa geregeld zien. Het is een vrolijke dame, die overal van geniet en van aandacht houdt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt met dit ontdeugende wondertje. Haar bijnaam voor ons is Boe omdat ze de grootste lol heeft als ze boe tegen ons zegt en wij ons natuurlijk rot schrikken.

Heel veel geluk samen!

Liefs,

Loekie en natuurlijk de rest van de familie

• 25 Augustus 2008 - 18:53

Marcel, An En Eefje:

We zijn net terug van vakantie en snel weer even op de site kijken en ja hoor er is weer bericht en foto's. Prachtige foto van Mama en Noa, wat een liefde. Veel liefs Marcel, Annemarie en Eefje

• 31 Augustus 2008 - 19:29

Petra:

wat leuk en goed om te lezen dat het zo goed gaat.
    had je het rugzakje nog meegenomen?
    en heb je er nog wat aan gehad?
    nou heel veel geluk, en ik zal nog een keer een berichtje tikken.

• 12 September 2008 - 12:34

Marry Oostdijk:

Hallo Monique Paul en Noa, Wij zijn net een paar dagen terug van vakantie In Indonesie. Ik moest toch even op de site kijken of jullie al gewend zijn weer in dit koude kikkerland. Ik ben blij te horen dat alles goed gaat. Geniet maar veel van de kleine ze zijn zo groot.

• 26 Juli 2011 - 11:05

Marcel:

Oude meuk hier. Tijd voor een leuke update?