Morgen naar China toe - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Morgen naar China toe - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Morgen naar China toe

Door: Noa ten Have

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

22 April 2018 | Nederland, Zierikzee

Morgen is het zo ver dan gaan we eindelijk naar China toe

• 22 April 2018 - 22:53

Aad En Corrie Brons:

ja hoor ik ben de eerste voor allemaal wel spannend maar ook een hele bijzondere reis, vooral voor Noa de herinneringen komen wel weer boven .maar wij hebben de eer om jullie naar Schiphol te brengen .En we kijken weer uit naar de berichten uit China .Liefs Opa en Oma Brons

• 23 April 2018 - 02:26

Wendy:

Hoi Noa, (en monique en paul)

Wat ontzettend gaaf! Dat jullie nu naar China gaan!
    Heel veel plezier! En dat jullie maar heel veel mooie herinneringen mogen maken.

Liefs Wendy

• 23 April 2018 - 07:25

Patty & Faith Bakker:

Hoi, een hele fijne tijd met elkaar in China, zeer benieuwd naar jullie verhalen en mooie foto's.

Liefs van ons

• 23 April 2018 - 09:09

José :

Hey lieve Noa, ik wens jou een mooie tijd in China met papa en mama en geniet van dit prachtige avontuur!!

• 23 April 2018 - 09:16

Tante Truus:

Goede reis en geniet van alle ervaringen ! , liefs

• 23 April 2018 - 09:53

Anouk:

Hallo lieve mensen, jullie zijn er nu! Goeie vlucht gehad? Het avontuur kan beginnen!

• 23 April 2018 - 13:57

Pieter, Loekie, Eva, Remco En Koen:

We hebben jullie gisteren live nog een onvergetelijke reis gewenst. Natuurlijk ook nog even via deze weg: hele mooie en indrukwekkende weken! Wat een ervaring om na 10
    jaar weer terug te gaan. We gaan jullie via deze weg volgen! Dikke kus xxxxxx

• 23 April 2018 - 18:34

Astrid :

Hey Noa, Zo ontzettend gaaf dat je naar je geboorte land gaat.
    Ik hoop dat deze reis een onvergetelijke herinnering word, met prachtige verhalen en foto’s.
    Ik zal jullie proberen te volgen. Geniet van dit prachtige avontuur Paul,Monique en Noa