Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

24 April 2018 | Hong Kong, Hong Kong

Na nog even shoppen en een frappuccino bij de Starbucks moesten we nog haasten om op tijd bij het vliegtuig te zijn.

Met af en toe wat turbulentie en heel weinig slaap kwamen we 11uur later aan in Hong Kong.

Met de metro naar ons mooie hotel gegaan waar we gelukkig direct onze kamer kregen.

Noa en Paul zijn nog even lekker wezen zwemmen. Na een douche (en Noa een bad) zijn we vroeg wat gaan eten. De noodles helaas wat tegen. En nu kruipen we zo lekker vroeg in ons mandje maar natuurlijk niet zonder een berichtje voor jullie achter te laten. Noa had hier geen puf meer voor dus mag ik het vandaag doen.

Morgen gaan we verder Hong Kong ontdekken.

Welterusten voor straks

• 24 April 2018 - 15:15

Corrie En Aad Brons:

Toch wel heel prettig de social media wij jullie vanmorgen al op Face Time Noa lekker in bad .En het was een hele gerust stelling dat de reis voorspoedig was verlopen.

• 24 April 2018 - 18:44

En Shi:

Hoi
    Ik wens jullie nog heel veel plezier.
    Ik vond het ook erg leuk om jullie vandaag (gisteren voor jullie) te zien

• 24 April 2018 - 18:47

En Shi:

• 25 April 2018 - 15:52

Anny En Bertus Ten Have :

tot je vertrok was het hier ook 28 graden warm, maar nu 13 en nat.
    laat die noedels maar mooi in Hongkong, is er geen Hollandse pot, dan maar lekker chinees.
    geniet maar met de familie. groetjes

• 25 April 2018 - 15:52

Tante Truus:

Hallo , fijn dat de reis goed is verlopen en jullie al lekker vakantie kunnen houden en van Noa's geboorteland kunnen gaan genieten veel plezier gewenst ! Liefs