Op de ontdekking in Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Op de ontdekking in Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Op de ontdekking in Hong Kong

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

25 April 2018 | Hong Kong, Hong Kong

Dag 2 in Hong Kong.
Vanmorgen op zoek gegaan voor een lekker ontbijtje. Onderweg of de Flower Market gelopen. Hier worden hele mooie bloemen verkocht.
Na een best wel lekker ontbijtje zijn we met de metro op pad gegaan.

Als eerst naar de Avenu of Stars die werd alleen gerenoveerd dus viel weinig te zien. Met de pond naar Hong Kong Island gevaren.
We moesten een heel stuk lopen naar de Peak Tram. Met de tram gingen we heel stijl naar boven. Aan de foto’s kunnen jullie zien dat het niet zo heel helder was. Uiteindelijk was het wel heel leuk om er geweest te zijn. En heb ik een leuk t-shirt gekocht.

Na de Peak gingen we naar een winkelstraat met hele lange roltrappen. Op Eem van die roltrappen zag ik ineens Lush waar ik twee heerlijke bathboms heb gekocht. Morgen ga ik lekker in bad met een van de twee.

Daarna gingen we weer het hele eind teruglopen naar de boot. Onderweg heb ik nog een sport helmpje gekocht bij de Zara. En zijn we bij de 3 verdiepingen hoge Apple Store geweest. We hebben ook een lekker broodje bij de Subway gegeten.

Toen terug op de boot en naar het hotel. Daar zijn we in het donker nog wezen zwemmen.

Toen we om 21.30 uur wilden eten was bijna alles dicht en hebben we maar in het hotel gegeten. Dit was lekker met heel veel keus.

We hebben 15.877 stappen gezet dus ik ga lekker slapen.
Tot morgen. Welterusten de groetjes van papa en mama.

• 25 April 2018 - 17:38

Annemarie Scheepers :

Dat snap ik dat je lekker wil slapen na zoveel stappen te hebben gezet.
    Heel wat gedaan al vandaag!

• 25 April 2018 - 18:07

Corrie En Aad Brons :

Wat een indrukken zijn het . toch nog even met elkaar kunnen praten en je mooie chirts gezien ondanks dat het al laat is was je zo enthousiast heel fijn dat jullie het zo leuk hebben.slaaplekker en morgen weer een fijne dag dikke kus van Opa en Oma.

• 25 April 2018 - 19:44

Ingrid De Werk:

Jullie stralen helemaal. Super leuke dag gehad zo te lezen en er volgen er nog veel meer.

• 25 April 2018 - 22:10

En Shi:

Hey
    Dat ziet er daar goed uit en ook nog eens lekker geshopt
    GOED BEZIG!! Lekker slapen en we appen elkaar weer snel love you

• 26 April 2018 - 05:23

Noa :

Lieve En Shi,

Ik mis je echt super erg.

Ik heb super veel zin in Beijing, als we elkaar dan weer zien.

Liefs je bffje Nootje

• 26 April 2018 - 09:33

Patty & Faith Bakker:

Hoi,

Wat een mooie foto's en wat een hoogte zeg. Gaaf hoor.

• 26 April 2018 - 13:57

Tante Truus:

Lieve Noa , mooi verhaal heb je geschreven over jullie belevenissen. Héél jammer dat het niet zo helder was op Victoria's Peak het is zo'n mooi uitzicht over de baai van Hong Kong , geniet lieve kind ! veel plezier en de groeten aan pappa en mamma xxx