De laatste dag in Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu De laatste dag in Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Hongkong

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

26 April 2018 | Hong Kong, Hong Kong

Daar ben ik weer. Vandaag de laatste dag in Hongkong.

Vanmorgen schrok ik om 11 uur wakker. Gelukkig zouden we toch eerst gaan zwemmen dus dat hebben we gedaan. We waren een van de eerste in het zwembad.

Daarna gingen we ontbijten. Dat was een erg lekkere sandwich.

Hierna gingen we naar de Ladies Market waar ik een nieuw hoesje heb gekocht voor mijn telefoon. Ook gingen we naar een vismarkt de Goldfinger Market met levende vissen. En ook hele lieve poesjes en hondjes.

Toen zijn we met de metro weer richting de haven gegaan want daar is elke avond om 20 uur een lichtshow. Wij hebben daar wat gegeten en daarna naar de lichtshow gekeken. Jammergenoeg was hij kort en heel saai.

Daarna gi gen we naar de Temple Street nachtmarkt. Dit was wel leuk. Daar heb ik een leuk rugzakje gescoord.

Met de metro en weer bijna 10.000 stappen verder zijn we nu in het hotel.

Morgen moet ik heel vroeg op om naar de trein te gaan. ik ga nu snel slapen.

Tot morgen.

Xxx Noa


  • 26 April 2018 - 19:32

    En Shi:

    Ziet er weer leuk uit!
    Hoe waren je bruisballen?
    En weer leuke dingen gekocht zo te horen.
    En ook leuke foto’s
    Ik wens je morgen veel succes en plezier. Tot snel in Beijing!!
    Xx En Shi

  • 26 April 2018 - 19:58

    Jing, Amber, Bram Em Isabelle:

    Wat hebben jullie op die paar dagen al veel gedaan en gezien!!!!!
    Lekker geshopt ook, ;-)
    Veel plezier verder!!!


  • 27 April 2018 - 14:43

    Jolanda Ketting:

    Leuk om jullie zo te kunnen volgen

  • 28 April 2018 - 22:30

    Milou Kosse:

    super leuke dingen gedaan. Ik hoop dat je nog veel plezier hebt daar!♥ Doe de groetjes aan je ouders☺
    XX Milou♥♣

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Monique

De reis waarnaar we zo lang hebben uitgekeken. En een reis die Noa's leven en dat van ons totaal zal veranderen.

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 837
Totaal aantal bezoekers 37603

Voorgaande reizen:

23 April 2018 - 10 Mei 2018

Na 10 jaar terug in China

07 Juli 2008 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: