Hoera nu eindelijk echt naar China!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Hoera nu eindelijk echt naar China!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Hoera nu eindelijk echt naar China!!

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

27 April 2018 | Hong Kong, Hong Kong

Allereerst natuurlijk Opi gefeliciteerd met je 75ste verjaardag. Dikke kus van ons.

Vanmorgen moest ik heel vroeg op om 6.45 uur om met de metro naar de grens te gaan. We gaan eindelijk echt naar China.

We zijn lopend via een brug de grens over gegaan daarna weer met de metro en toen kwamen we aan op het treinstation en moesten we heeeel lang wachten wel 2 uur. We waren lekker op tijd.

In de trein zaten we 1e klasse. Een echte luxe. We reden soms wel 300 kilometer per uur. Na 3 uur kwamen we in Guilin aan en zou er een taxi op ons wachten. Maar helaas pindakaas geen taxi.

Na 1 1/2 uur kregen we eindelijk het hotel te pakken en zij hebben de taxi gebeld en alsnog gestuurd.

Nu zijn we in hotel the Giggling tree midden in het Karstgebergte. Wat een mooi uitzicht. Morgen zal ik wat foto’s maken.

Net heerlijk gegeten Giggling Duck met rijst. Ik ga nu nog een film kijken met papa en mama en dan naar bed.

Tot morgen

Xxx Noa

• 27 April 2018 - 15:20

Annemarie Scheepers :

Hele reis!
    Gelukkig kun je nu even bijtanken bij de Gliggling Tree!

• 28 April 2018 - 06:59

Ingrid De Werk:

Wij zijn zo benieuwd naar jullie ervaringen bij de giggling tree. Wij zitten daar ook tijdens onze reis. Lees heel graag jullie reacties. Geniet ervan!

• 28 April 2018 - 09:29

Jantine:

Zo leuk om te lezen wat jullie doen en om de foto’s te zien!
    Hong Kong was een feest van herkenning.
    Ik krijg enorm veel zin om op vakantie te gaan van almdie verhalen!

Balen van die taxi trouwens... toch lastig als je de taal niet spreekt. Gelukkig is het alsnog goed gekomen.

Veel plezier daar!

Doeg! Jantine

• 28 April 2018 - 22:40

Jing, Amber, Bram Em Isabelle:

Ook in de Giggling Tree. Daar gaan wij ook heen!!!! Veel plezier in het karstgebergte. Ik kijk al uit naar de foto's ....

• 30 April 2018 - 09:45

Patty & Faith Bakker:

Hoi,

Wat bijzonder om dit met de trein te doen,