Giggling tree - Reisverslag uit Yangshuo, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Giggling tree - Reisverslag uit Yangshuo, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Giggling tree

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

29 April 2018 | China, Yangshuo

Gisteravond waren we laat terug en heb ik geen tijd meer gehad om een stukje te schrijven.

De omgeving is hier heel mooi.
Het hotel heeft een leuk zwembad en er zijn meer kinderen uit Nederland.
We hebben gisteren een flinke wandeling gemaakt langs de rivier. Onderweg hebben we veel gezien. Wel drie bruidsparen die foto’s aan het maken waren.
Ook vrouwen die op het land aan het werk waren. Ze werden nog boos op papa omdat papa foto’s van ze maakte.

Na de wandeling heb ik lekker gezwommen met ... en ...

Gisterenavond zijn we naar een grote show geweest op de Li- rivier. Aan de show werken wel 800 mensen mee. Met heel veel bootjes en lichtjes. Het is net een sprookje.

Groetjes.

Ps. Het kan zijn dat we wat slechter te bereiken zijn, want dit is echt het binnenland van China. Lang niet alles werkt hier zoals wij gewend zijn.

• 29 April 2018 - 09:04

Annemarie Scheepers :

Dat klinkt goed allemaal!
    Lekker genieten daar!

• 29 April 2018 - 09:11

Aad En Corrie Brons :

Dat dachten we al dat er geen goed bereik is maar dit is heel leuk dat jullie zo veel indrukken mee maken.en heel veel van het land zien.dikke kus voor jullie alle 3.en een extra voor Noa van Sammie

• 29 April 2018 - 16:56

Yinthe:

Heyy Noa leuk dat ik je kan volgen op jullie reis in China. Ik heb je berichtjes net allemaal gelezen. Nog een fijne tijd in China en hopelijk gaan we elkaar zien na je reis. Ben ook nieuwsgierig hoe het in Beijing is.

XX Yinthe

• 30 April 2018 - 06:31

Milou En Tiebin:

Wat is het daar mooi! Wij volgen jullie . Giggling Tree is prachtig. Heel veel plezier en geniet ervan in jullie vakantie.