Vertrek nog een dagje uitgesteld - Reisverslag uit Peking, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Vertrek nog een dagje uitgesteld - Reisverslag uit Peking, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Vertrek nog een dagje uitgesteld

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

10 Mei 2018 | China, Peking

Vandaag zouden we terugvliegen naar huis, maar vannacht kregen we een berichtje dat de vlucht geannuleerd was.

De KLM zou snel contact opnemen. Toen ze dit niet deden heeft papa gebeld met KLM. We vliegen nu een dag later naar huis.
We kunnen gelukkig gewoon in onze kamer blijven.

Nu we nog een extra dagje hebben zijn we nog op pad gegaan naar Qianmen street en Dashilan street. (Marcel en En Shi bedankt voor de tip) Dit is een hele leuke buurt met leuke winkeltjes. Daar heb ik nog een leuk Chinees jurkje gekocht.

We zijn ook nog bij het Jianguo-garden hotel geweest. Dat is het hotel waar we 10 jaar geleden hebben gezeten. Het leuke terras voor de deur was er niet meer, maar de fontein nog wel. Ook zijn we even binnen geweest

Omdat we daarna geen zin meer hadden om uit eten te gaan hebben we room-service gebeld en hebben we lekker op de kamer gegeten.

Xxx
Noa

• 12 Mei 2018 - 13:57

Aad En Corrie BRons :

jeetje Noa nu zie je hoeveel je gegroeid bent bij die fontein kon je tien jaar geleden bijna niet op kijken en nu moet je op je knieen en ben je nog te groot. daar heb je heel veel plezier gehad met En Shi.xx

• 12 Mei 2018 - 16:18

Tante Truus:

Héél leuk dat de fontein er nog is staat ook uitgebreid op de film kon je nauwelijks bij de rand komen als ukkie !
    liefs XX

• 13 Mei 2018 - 20:26

Annemarie Scheepers:

Ha! Bekend terrein, die fontijn.