Weer thuis - Reisverslag uit Peking, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Peking, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

12 Mei 2018 | China, Peking

Na een best wel saaie lange reis zijn we gisteren weer thuis gekomen.

Ik vond het erg leuk om in China te zijn geweest en te zien hoe het is om daar te leven. Ik hoop er zeker nog een keer naar toe te gaan maar zou er niet willen wonen. Ik vind de wc's daar verschrikkelijk en het spugen op straat vind ik ook niet leuk.

Ik vind het jammer dat we mijn vindplaats niet konden vinden en dat we niet naar binnen mochten in het huis daarom zou ik graag nog een keer terug willen.

Bedankt dat jullie mijn blog hebben gelezen en voor jullie leuke reacties.

Als laatste heb ik nog een raadseltje. Wat klopt er niet aan deze foto.

xxx
Noa

  • 12 Mei 2018 - 16:28

    Tante Truus:

    De 4 en 14 ontbreken misschien ongeluksgetal ? welkom thuis en tot zaterdag XX

  • 12 Mei 2018 - 19:52

    Monique:

    Dat klopt helemaal. U mag door voor de wasmachine :-)

  • 13 Mei 2018 - 07:46

    Milou En Tiebin:

    Een hele mooie blog. Prachtig verteld. Leuk dat je andere adoptieouders ontmoette tijdens de reis.En dat jullie samen dingen gingen doen.
    Bedankt en welkom weer in Nederland

  • 13 Mei 2018 - 07:47

    Milou Tiebin :

    En dat er ook andere kinderen bij waren om samen met hen op reis te kunnen

  • 13 Mei 2018 - 10:15

    Joyce:

    Hoi wat een belevenis erg mooi daar en Noa wat heb je veel gezien erg leuk hoor groetjes Joyce Wim stefano en Justin

  • 13 Mei 2018 - 20:25

    Annemarie Scheepers:

    Fijn dat je het naar je zin hebt gehad in China, de eerste keer dat je terug ging.
    Nu thuis nagenieten!

  • 28 Mei 2018 - 10:17

    Isabelle Dieleman:

    Wat een prachtreis toch! Veel mooie herinneringen mee naar huis, een tijd om nooit te vergeten! Het was leuk om jullie hele verhaal een te lezen (en te zien via de foto's)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Monique

De reis waarnaar we zo lang hebben uitgekeken. En een reis die Noa's leven en dat van ons totaal zal veranderen.

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 2834
Totaal aantal bezoekers 37614

Voorgaande reizen:

23 April 2018 - 10 Mei 2018

Na 10 jaar terug in China

07 Juli 2008 - 31 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: