Vlotje varen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Vlotje varen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Vlotje varen

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

30 April 2018 | China, Yangshuo

Na een licht ontbijtje zijn we samen met vrienden op pad gegaan om met vlotten te varen op de Yulong rivier.
De vlotten zijn van grote stukken bamboe gemaakt die aan elkaar zijn geknoopt. Je zit er met z’n tweeen in een stoeltje bovenop.
Soms ga je door een stroomversnelling, dat was erg leuk.
Na een tijdje ging het regenen en ook nog onweren. Dat vond ik niet leuk. Je zat een klein beetje droog onder een parasolletje maar je werd toch nat.
Na 1,5 uur kwamen we bij het eindpunt. Het regende toen heel hard. En toen zijn we met de bus terug gegaan.
Daarna hebben we nog lekker gezwommen met Yi, Jun, Keke en Yuna.
Papa kwam ook nog even een bommetje maken.
Nu gaan we lekker eten.

Xxx Noa

• 30 April 2018 - 16:15

Aad En Corrie Brons :

Wel stoer Noa op zo,n klein vlotje en dan ook nog onweren.maar je heb het toch maar gedaan.ik zag het op de foto,s Opa zei tegen Oma dat zou jij niet gedurfd hebben nou zeker niet hoordikke kus en een poot van Sammie

• 30 April 2018 - 17:12

Annemarie Scheepers :

Klinkt leuk en spannend!

• 30 April 2018 - 17:18

Tante Truus:

Ni hao ,

Leuk met Vlotten op de rivier gevaren; Geweldig! maar wel spannend met onweer een Avontuur ! gelukkig weer veilig in het hotel terug , Leuk dat je daar vriendinnetjes hebt en zo lekker Chinees kan eten ! liefs, XX oma Tuuz

• 30 April 2018 - 21:52

Ingrid De Werk:

Heb er een filmpje van gezien. Zag er super leuk uit. Jullie vermaken jullie prima zo te horen

• 01 Mei 2018 - 08:29

Patty & Faith Bakker:

Hoi,

Wat een mooie ervaring en wat spannend zeker met onweer. Weet niet of ik nu zo'n held zou zijn.
    Maar super

• 01 Mei 2018 - 10:27

Tante Truus:

wat prachtig jammer van de regen maar misschien daardoor nog mooier !

• 01 Mei 2018 - 10:36

Opa Ten Have:

ga eens 'n dag varen met de boot, inclusief eten. de verkopers komen langs en klampen aan. veel plezier !!

• 01 Mei 2018 - 11:07

Aad En Corrie Brons.:

Wat een mooie foto,s Noa Oma is super trots dat je dat toch allemaal maar gedaan heb.wat een avontuur en wat leuk dat je daar vriendinnetjes en vriendjes heb fijn om mee te gaan zwemmen dikke kus van Opi en Omi en een poot van Sammie.xxxxx

• 01 Mei 2018 - 20:33

Jing Dieleman:

Hoi Noa,
    Leuk! Op een vlot lijkt mij erg leuk ook. Dat wil ik ook wel doen.
    Ik hou niet zo van de regen en onweer. Krijg ik dan ook onweer en regen?
    Wat kan je eten op de Giggling Tree ?
    Heb je leuk vriendinnetjes? Misschien moet ik dan ook wel iets met vriendinnetjes doen of zo.
    Jing zwaait naar je. En dan klaar.
    Veel plezier verder. XXXXXXX Klaar .
    Van Jing.

• 04 Mei 2018 - 08:52

Remco :

• 04 Mei 2018 - 08:54

Melissa:

Hey daar!!

Zo te zien beleef je een heleboel . Wat gaaf al die eet tentjes... heb je al dingen gegeten die je nog niet eerder gegetenen had?
    En dat vlotje op de rivier klinkt helemaal spannend... zeiknat geregend