Het regent, het regent.... - Reisverslag uit Yangshuo, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Het regent, het regent.... - Reisverslag uit Yangshuo, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Het regent, het regent....

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

29 April 2018 | China, Yangshuo

Vandaag een kort verslag. De WiFi werkt zo slecht dat we het bericht soms een paar keer over moeten typen omdat het dan verdwijnt.

Ook heeft het vandaag veel en soms heel hard geregend.

Na een heerlijk ontbijtje ging ik zwemmen met Lot,yuna en Keke. Toen we wilden stoppen om wat anders te gaan doen ging het heel hard regenen dus zijn we bij het huisje gebleven. Later kwamen Jie en Yun ook nog en hebben we met zijn allen gezwommen.

Papa voelde zich vanmiddag niet lekker en dus kon ik vanavond ook nog zwemmen. Ik heb eerst nog wel lekker nasi enGiggling Duck gegeten.

Bedankt voor al jullie reacties is echt super leuk.

Welterusten

Noa

• 29 April 2018 - 20:54

Ingrid De Werk:

Mooie foto's van gisteren. Kunnen wij alvast wat sfeer proeven. Jammer van de regen. Beterschap voor je vader.

• 30 April 2018 - 12:46

Wendy:

Hey Noa,
    Leuke foto's en leuke verhalen hoor! Jammer van de regen. Kan je alleen vertellen dat het hier in nl ook mega hard regent, bah! Fijne vakantie verder! Beterschap voor je vader!