Lange treinreis - Reisverslag uit Chengdu, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Lange treinreis - Reisverslag uit Chengdu, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Lange treinreis

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

02 Mei 2018 | China, Chengdu

Vandaag met de trein van Guilin naar Chengdu gegaan.
Om 9 uur stond de taxi klaar om ons van Yangshuo naar Guilin te brengen. Dat ging met 2 taxi’s. De eerste taxi bracht ons tot net voorbij de poort van het park waarin ons hotel lag. In een klein zijstraatje moesten we even wachten op een volgende taxi die ons naar het treinstation van Guilin bracht. Onderweg moesten we nog een keer stoppen voor de koeien die de grote weg overstaken.

We waren op tijd op het treinstation want we hadden onze treinkaartjes al en hoefden dus niet in een lange rij. De trein ging iets minder hard als de vorige (maar 245 km/uur).

We konden lopen naar het hotel dat was vlakbij. Het uitzicht is erg mooi. We zitten op de 18e verdieping.
In de buurt zijn we nog chinese hotpot gaan eten. Dat was echt heeeel pittig!

xxx
Noa.