Panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Panda's

Door: Noa

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

03 Mei 2018 | China, Chengdu

Vandaag zijn we samen met Yi, Jun, hun ouders en een gids naar de panda’s geweest. De gids liep erg hard en het was vooral heuvel op. Dat was best zwaar!

We hebben veel reuze panda’s gezien die vooral lekker zaten te eten of te luieren.

Een volwassen panda eet wel 35 kilo bamboe per dag. Verder slapen ze vooral. Maar ze zien er vooral schattig uit.

We hebben ook rode panda’s gezien. Die zijn veel kleiner en eten veel minder. Ze zijn ook meer in beweging.

Na de panda’s zijn we weer naar het hotel gegaan en hebben we nog rond het treinstation gekeken op zoek naar een winkelcentrum. Dat hebben we na heel veel kilometers lopen maar opgegeven.

Tot morgen
xxx
Noa

• 13 Mei 2018 - 20:41

Annemarie Scheepers:

Ik hou van panda’s......zoooo lief om te zien.