10 juli, Ontwaken in een vreemd bedje - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 10 juli, Ontwaken in een vreemd bedje - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

10 juli, Ontwaken in een vreemd bedje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

10 Juli 2008 | China, Beijing

Noa heeft gisteren flink gegeten (voornamelijk noodles) wat vanochtend te merken was aan haar luier. Volgens de nanny's van het tehuis zou Noa om 06.00u wakker zijn. Dat klopte dus precies.
's nachts was ze één keertje wakker geweest, maar was na een geruststellend woordje van Monique weer in slaap gevallen. Paul had hier (uiteraard) niets van gemerkt.

Aan het bad moet Noa duidelijk nog even wennen. Na het ontbijt met yoghurt, appelsap, jus d'orange, brood met jam en watermeloen had Noa er duidelijk zin in.
De buggy was een succes en ook het spelen op de kamer beviel haar prima.

Met papa in de buurt (meestal met die camera) is ze duidelijk nog iets voorzichtiger.

Terwijl in Nederland nog iedereen in diepe rust ligt doen Noa en mama even een dutje. Vanmiddag gaan we immers wandelen naar het park.

Overigens is het super om op de site te lezen dat iedereen zo meeleeft. Dat doet papa en mama duidelijk goed.
O ja, natuurlijk staan er weer nieuwe foto's op: http://nl.fotoalbum.eu/noatenhave

Groetjes, X

• 10 Juli 2008 - 06:26

Jil En Henk:

Het eerste wat ik vanmorgen doe is op de site kijken echt super om te zien dat het goed gaat want het wnnen gaat snel als je zo dag en samen ben. Nog een fijne dag. Liefs van ons

• 10 Juli 2008 - 07:24

Erwin,Brenda En Kids:

Ik was vanochtend ook weer erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Aan
    de foto's te zien gaat het goed. Wat een poepie zeg!!! Liefs van ons.

• 10 Juli 2008 - 07:27

Corrie En Aad :

Fijn om te horen dat jullie goed geslapen hebben,Noa is duidelijk fotogeniek,wat een mooi kindje is het en we zien dat de kleertjes passen en de knuffel succes heeft het verlangen word nu wel erg groot!!!!veel liefs en knuffels van ons Oma en Opa Brons

• 10 Juli 2008 - 07:39

Anny En Bertus:

en paul maar slapen....
    prachtige foto's en zo'n mooi lachebekkie !!
    geniet maar.

• 10 Juli 2008 - 07:42

Tamara En Monique:

HOi Paul en Monique,

Ik krijg er kippevel van als ik jullie verslagen lees en de foto's zie. Dit moet toch die wens zijn, die uit komt. Dit stralen jullie in ieder geval uit met elkaar. De eerste foto's dat Noa moet wennen aan haar nieuwe ouders en vervolgens de foto's dat haar eerste glimlachjes voor jullie komen. Geniet ervan met elkaar en we zijn benieuwd hoe het jullie verder gaat. We blijven lezen.

Toi, toi en tot gauw!

Tamara en Monique

• 10 Juli 2008 - 07:45

Ina Van Oers:

Paul en MOnique wat een mooi kindje en dan die prachtige donkere ogen !! Je kunt zien dat ze zich bij jullie goed voelt. Groetjes Ina van Oers

• 10 Juli 2008 - 08:47

Ed Diaan:

Wat een lachebekkie, geweldig!

enne Paul... jij hoort dus ook niks 's nachts, dat heb ik nou ook ! Ha Ha.

Groet
    Ed Diaan en kidz

• 10 Juli 2008 - 09:15

Marcel, An En Eefje:

Heerlijk om te zien en te horen, dat alles zo goed gaat met Noa en natuurlijk met jullie. Het is echt een heerlijk meisje om naar te kijken. Tot horens maar weer, echt heel leuk om de site te bekijken om te zien hoe het met jullie gaat.
    Liefs Annemarie, Marcel en Eefje

• 10 Juli 2008 - 09:33

Jos Maassen RWS-MOBZ:

Paul en Monique,
    Dit moet een geweldige ervaring zijn om nu eindelijk jullie kindje zo dichtbij te hebben.
    Naast alle emoties hoop ik dat jullie vooral ook genieten, van het moment, de ontmoeting en het wennen aan elkaar.

Hartelijke groeten en een goede thuisreis !

• 10 Juli 2008 - 09:49

Fam Den Hollander:

Vanochtend (was niet zo vroeg want we zijn vrij) natuurlijk eerst even op de site kijken of er iets nieuws op staat. Een genot om te lezen en zien dat het zo goed gaat met Noa.

Hele dikke knuffel!

Pieter Loekie Eva en Koen

• 10 Juli 2008 - 10:20

Ingrid G.:

Wat leuk om te zien dat Noa zich zo goed voelt! (en jullie ook natuurlijk) Je kan echt aan haar oogjes zien dat ze het naar haar zin heeft! Enne Paul, slaap jij maar lekker door hoor, Monique vermaakt zich wel met Noa! Hahaha Veel (wandel)plezier!!!!

xxx Ingrid

• 10 Juli 2008 - 10:22

Kikki:

Hoi hoi ik ben net van school af en ben nu bij opa en oma heb net gekeken en echt gaaf om die foto's te zien groetjes en veel liefs kikki en nog veel plezier met Noa

• 10 Juli 2008 - 10:43

Tante Truus:

Lieve Paul en Monique ,
    Grappig dat Noa met chop sticks eet, maar ook met een vork. Het is echt genieten dagelijks de foto''s en jullie verslag op de weblog. Wat een lief ,leuk en mooi kindje. Ze laat haar mooie tandjes goed zien met haar stralende lach. Lieve groeten, een dikke knuffel en natte neuzen met kopjes .

• 10 Juli 2008 - 13:08

Eva:

hee,,

Egt leuke foto's :D Noa vind ik wel een leuk kindje om op te pasen?:P Nou nog veel plezier in China

xx eva

• 10 Juli 2008 - 13:26

Maarten Baak Cegelec:

Paul en Monique,
    Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst, geniet ervan ! ik wens jullie heel veel vreugde samen met je dochter. (volgens mij begint ze al een beetje op jullie te lijken...... in ieder geval die blijde lach !!)
    Groet en sterkte,
    Maarten

• 10 Juli 2008 - 14:46

Mieke Boot:

Hoi Paul en Monique,

Via Loekie hoorde ik van jullie site, snel computer aangezet en gaan kijken en lezen. Ik vind het heel ontroerend wanneer ik jullie zo zie met Noa. Ze kijkt heel pienter en helder uit haar oogjes, dat belooft nog wat! We wensen julie een prachtige tijd toe in China en heel veel geluk met dochterlief.

Hans en Mieke Boot

• 10 Juli 2008 - 16:27

Caroline:

Hoi Monique, Paul en Noa,

Wat een prachtige foto's weer!Vind het heel leuk om via jullie verslag en foto's jullie belevenissen te kunnen volgen.Kijk weer uit naar het vervolg.Een hele fijne tijd toegewenst.
    Groetjes Caroline xxx

• 10 Juli 2008 - 17:13

Jolanda En Rian:

Wat een pretpakket! Lieve foto ook die in bedje dat ze net wakker wordt. Mooi meisje!!! Liefs

• 10 Juli 2008 - 17:30

Klaas & Patty:

Wat is het een super meisje zeg. Echt geweldig. Heerlijk dat het al zo lekker gaat.

groetjes Klaas & Patty

• 10 Juli 2008 - 17:46

Irene:

Hoi die Paul-Monique !
    Geweldig zeg, jullie een dochter.En wat ziet ze er goed uit. Een plaatje. Ze gaat het prima hebben bij jullie. Ben benieuwd hoe het jullie daar verder vergaat. !

• 10 Juli 2008 - 18:01

Leny En Gerard:

Wat een plaatje is het. Helaas kunnen we niet bij het foto album , dat licht waarschijnlijk aan de computer in Oosterijk. Begrijpen wij het nu goed blijven jullie nog 2 weken in China. En verblijven jullie dan ook in het hotel met Noa.

Groeten Leny en Gerard

• 10 Juli 2008 - 18:02

Fam. Marteijn:

Heel ontroerend om Noa met jullie te zien! We hebben genoten van de mooie foto's! Fijn dat het goed gaat! liefs!

• 10 Juli 2008 - 18:07

Brenda Van Dalen:

Hoi Monique & Paul,

eindelijk is het zover dat jullie papa en mama zijn geworden, wat zullen jullie ontzettend blij zijn. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!

Groetjes Brenda

• 10 Juli 2008 - 18:11

Hella:

wat een plaatje ,scheetje om te zien!!!
    geef d èr maar dikke knuffies uit zeeland!

• 10 Juli 2008 - 18:43

Anouk En Jaap :

Wow wat een mooi lief meisje is Noa. Ik heb net voor het eerst jullie site bezocht en moet even een traantje wegpinken. Op de foto's straalt het geluk van jullie af! Echt heel bijzonder.Ik (wij) zijn ontzettend blij voor jullie. Veel succes en plezier.

Dikke kus Anouk en de rest vd familie

• 10 Juli 2008 - 18:46

Fam Van Kluijven:

Wat een ontroerende foto's. En wat een schatje is het. Fijn dat alles goed verloopt. We blijven jullie verhalen volgen. Dikke XXX Chris, Mariëlle en Ghislaine

• 10 Juli 2008 - 19:34

Petra Van Der Werf:

Hallo Paul en Monique

Wat geweldig dat wij op deze fantastische manier op de hoogte mogen blijven van jullie belevenissen in China. Wat een ontzettend leuk meisje. Ik ben ongeloofelijk onder de indruk van jullie verhalen en weet zeker dat jullie een fantstische vader en moeder zullen zijn. Geniet van elk moment. Groetjes uit Rotterdam

• 10 Juli 2008 - 20:29

Karen, Huib & Marijn:

Hoi lieve luitjes !!
    Het geluk straalt van jullie gezichten, echt heerlijk om te zien !!!
    Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat, het is echt een heel vrolijk en mooi meisje waar jullie onwijs van gaan genieten !!!

Succes en nog heel veel plezier !!!

Liefs van ons xxxx

• 10 Juli 2008 - 20:49

Wim Joyce En De Kids:

hoi wat een leuke foto"s lief meisje geniet maar lekker. liefs wim joyce stefano en justin.

• 10 Juli 2008 - 21:10

Brigitte :

Wat een leuke foto's,zeg!Het is top, dat we het op deze manier kunnen volgen.
    Opnieuw n gedicht:

Jouw wereld en de onze openen grenzen
    Van land naar land
    Van hart naar hart
    Herboren worden in een nieuwe wereld
    Een wereld vol zorg en liefde van mijn papa en mama!
    x Brigitte

• 10 Juli 2008 - 22:11

Carin Krijn En Mels:

Met ontroering de site en de foto's bekeken. Wat ben ik toch blij voor jullie alle drie ! En wat een poepie is het zeg! Natuurlijk ga ik het iedere dag volgen nu ... Hele dikke knuffel van ons ...

• 10 Juli 2008 - 22:12

MVL:

Hoi,
    Schitterende nieuwe foto's zeg! Leuke lachende toet. Gaan jullie binnenkort nog wat van de stad bekijken? Leuke oefening, met 1 persoon proberen Noa in de buggy de bus in tillen...
    Blijven genieten en iedereen op de hoogte houden hoor!

Groet,
    Marcel.

• 10 Juli 2008 - 22:13

Tante Truus:

Na de repetitie met mijn orkest weer even de foto's bekijken kan er geen genoeg van krijgen.Paul en Monique. Wil ook even reageren op het prachtige gedicht onderop van Brigitte.heel mooi!!!
    Jullie zijn denk ik al weer wakker het is hier 0.10 dus in Beijing 7.00 uur. Vandaag naar de notaris in rok en pak heel veel succes en ik kijk weer uit naar nieuwe foto's en jullie verslag. Morgenochtend weer naar Zierikzee en de poesjes. Veel liefs en dikke knuffel en zoenennnnnnn van tante Truus

• 10 Juli 2008 - 23:01

Fam Den Hollander:

Voor het slapen gaan nog even kijken naar de berichten die iedereen stuurt. Echt lief hoe iedereen meeleeft. Op de de club vraagt ook iedereen naar jullie.

Met jullie kindjes in Zierikzee was ook alles oké. Jambo heeft weer een paar kunstjes gedaan.

We gaan nu maar slapen!

Liefs!

• 11 Juli 2008 - 06:27

Carolien En Fleur:

hoi monigue en paul en noa.
    geweldig toch nog voor de spelen .wat een leuke foto's jullie zijn aan het genieten zie ik , het is jullie van harte gegund groetjes carolien en fleur

• 11 Juli 2008 - 07:01

Fam Den Hollander:

Vandaag de officiële dag. Ben benieuwd hoe het gegaan is. We kijken straks weer even op de site.

Liefs uit Zierikzee!

• 11 Juli 2008 - 07:29

Marcel & Anita :

Wat is het een heerlijk meisje zeg en die :-) zegt al genoeg...
    Geniet er maar lekker van en wij kijken uit naar jullie verhalen en mooie foto's...

Knuffel van ons x

• 11 Juli 2008 - 08:31

Patrick&Annette:

Met tranen in de ogen jullie mooie dochtertje bekeken, wat een schatje!
    Heel veel plezier nog daar met z'n drietjes!

Liefs van ons en een kusje van Tessa en Britt voor Noa!

• 11 Juli 2008 - 09:27

Hi Ambacht:

nou ik heb gewoon ogen op sap na het lezen van dit leuke nieuws en ik zie het al jullie zijn een echt gezinnetje!
    geniet er nog van en we volgen alles.

veel liefs jeffrey danny lucas en pascal

• 11 Juli 2008 - 11:25

Dick En Leen:

wat een mooi meisje en wat zullen jullie trots zijn en wat zullen jullie aad en corrie blij hebben gemaakt met deze prachtige kleindochter

• 11 Juli 2008 - 11:51

Bianca Van Dijk:

Leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat en dat het wennen ook super verloopt.die glimlach op jullie gezicht is er denk ik voorlopig niet af te krijgen!!! wens jullie drietjes nog een goed verblijf daar en tot snel.dikke kus aan noa.

• 23 Juli 2008 - 18:38

Kees Den Otter:

Wat leuk voor later dat jullie Noa's avonturen nu zo precies kunnen vastleggen!
    tot over?