31 juli, eindelijk thuis!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 31 juli, eindelijk thuis!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

31 juli, eindelijk thuis!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

01 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Op veler verzoek toch nog een berichtje van ons. We zullen dit ook de komende periode nog af en toe doen (om af te kicken), maar reken niet op een dagelijks stukje voor bij het eerste bakje koffie...

Eindelijk thuis!

Wat een ontvangst!!! Het was fantastisch om zoveel zo enthousiaste familie en vrienden op schiphol te treffen.

Als eerste kwamen we Herbert tegen die al aan het einde van de slurf stond te wachten. Hij heeft de eerste foto's van Noa op Nederlandse bodem gemaakt. Dit heeft hem wel zijn Previum-pas gekost dankzij een over-ijverige marechause.

Vlak voordat we door de douane gingen heeft Noa haar chinese jurk aangekregen. Deze bleek ietwat te groot maar dat mocht de pret niet drukken.

Eenmaal door de douane werden de eerste bekenden achter het glas gespot en de emoties kwamen los.
Dankzij de baggage afhandeling van Schiphol moest iedereen daarna nog lang zijn/haar geduld bewaren.

Maar daarna was het dan eindelijk zover en kon iedereen Noa in levende lijve bewonderen. Wat een vreugde, wat een blijdschap! Iedereen was zo enthousiast.

Noa werd bedolven onder vele kado's en ballonnen. Een mooi versierde chinese vlag lag al snel over de baggagetrolley.
Noa heeft alle blijdschap rustig over haar heen laten komen en ook nog even samen met papa een klein rondje gelopen om haar mooie jurk te tonen.

De autorit naar Zierikzee hebben we met z'n drietjes gedaan. Het was wel even proppen om alle baggage en kado's een plekje te geven in de auto, maar het is gelukt.

Even voor middernacht stapte Noa over de drempel van haar nieuwe thuis, wat natuurlijk heel mooi versierd was met slingers en ballonnen. De poezen waren erg interessant, maar bleven nog even op afstand. Nog even een korte verkenning van haar nieuwe kamer en natuurlijk het speelgoed voordat ze welverdiend in slaap viel in haar eigen bedje op haar eigen kamer.

Enkele foto's zijn weer te vinden op:

De foto's van de hereniging met familie en vrienden hopen we nog te ontvangen van de vele fotografen. Zelf waren we hier niet meer toe in staat.

Later meer...
Groetjes van een dolgelukkige familie

• 02 Augustus 2008 - 08:23

Tante Truus:

Goedenmorgen lieve Paul, Monique en Noa , Heerlijk thuis in jullie eigen mooie omgeving. Wat een geweldige sfeer bij de aankomst op Schiphol wat een blijdschap en emotie, ontroering en vreugde tranen. Het was zo'n mooi gezicht hoe jullie stralend met Noa op de arm in Chinees jurkje aan kwamen lopen.En ze liet alle drukte zo rustig over zich heen komen. Ik heb denk ik de traditie hoog heb gehouden om weer als eerste te reageren, heel veel liefs gewenst dikke knuffels voor jullie drietjes en tot spoedig ziens X X X
    p.s. Brigitte het was weer een schitterend gedicht !

• 02 Augustus 2008 - 08:45

Wendy En Wesley:

Hoi Monique, Paul en Noa,
    Wesley is aan het logeren bij me, gezellig en toen zagen we het berichtje!!!
    Ik wil graag zeggen dat ik het een hele bijzondere ervaring vond. Het was fantastisch dat we het op deze manier mee mochten genieten. Bedankt! en hopelijk tot binnenkort! groetjes Wendy en Wesley

• 02 Augustus 2008 - 10:25

Brigitte En Wim:

Goedemorgen.Joepie, er is weer nieuws...haha!Ik vond de aankomst van jullie met Noa GEWELDIG!!Erg indrukwekkend en confronterend,maar ben blij dat ik het heb meegemaakt!De foto's zijn mooi geworden.Ik heb via Anneke een mailadres van jullie gekregen om de foto's te mailen,maar ze wist niet of het nog in gebruik was.Ik zal ze zo proberen te mailen naar msn.com,hoop dat het lukt!zal ze ook nog op n schijfje zetten en opsturen.Liefs en geniet maar lekker THUIS met jullie 3tjes,x Brigitte

• 02 Augustus 2008 - 14:46

Brigitte:

Hoi,zoals ik al had verwacht zijn de foto's teruggekomen.Mail anders even jullie mailadres naar wl.lagendijk@12move.nl
    Groetjes, Brigitte

• 02 Augustus 2008 - 18:31

Fam Den Hollander:

Lieve Paul, Monique en Noa,

Helaas waren wij niet bij jullie terugkomst op Schiphol, maar wij hebben al vernomen dat het een heel emotioneel en warm welkom was.

Vanmiddag hebben we eindelijk Noa in levende lijve gezien. Zoals we op de site met haar kennis hebben kunnen maken, zo is ze echt: vrolijk en heel ondeugend!!

Wij wensen jullie veel geluk samen!!

Liefs Pieter Loekie Eva en Koen

• 02 Augustus 2008 - 18:36

Eva:

Hey Paul monique en Noa,

Leuk om vanmiddag gezien te hebben dat het heel goed gaat ! Wat was ze vanmiddag toch vrolijk, natuurlijk moest ze eerst even wennen aan ons maar het ging al snel goed. Ik hoop dat het morgen ook goed gaat als jullie morgen nog even langskomen. Nog heeeeeeeeeeeeeeel veel geluk met jullie drietjes!

xx eva

P.S. : Ik weet het we hebben net ook al een berichtje gestuurd maar ik wilde graag zelf ok nog iets sturen:D

• 02 Augustus 2008 - 19:41

Dick En Leen:

het is vast heerlijk om weer met het normale leven door te gaan en in alle rust te gaan genieten van jullie prachtige dochter

• 03 Augustus 2008 - 11:11

Marcel, An En Eefje:

Hallo Paul, Monique en Noa,
    Heerlijk thuis in jullie eigen omgeving, rust lekker uit en geniet van elkaar.
    Wij vonden het fantastisch om deze reis op deze manier mee te mogen maken. Nogmaals bedankt en tot gauw horens.
    Liefs Marcel, Annemarie en Eefje

• 03 Augustus 2008 - 12:28

Marcel & Anita:

Hoipiepeloi,

De eerste daagjes thuis zitten erop, maar wat hebben wij genoten op schiphol zeg :-) het was super en ook wel emotioneel hoor maar echt geweldig om het mee te mogen maken...
    In het eggie is ze nog veel mooier en kleiner dan zo op de foto's, ze is echt een scheetje...
    Geweldig dan ze zwaaide en ons nog een handkus gaf, moest snel omdraaien want voelde de tranen al komen... We hopen nu snel zelf daar door die deur te komen maar hebben dit vast in onze zak ;-)
    En hoe gaat het nu zo thuis, al een beetje bijgewassen en lekker aan het tutten in jullie eigen omgeving...
    Mooi ook om te zien hoe je ouders, broer en verdere familie genoten van jullie en jullie kleine meiske...
    En ook nu weten we wie tante Truus is hoor !!!

Lieverds geniet er maar lekker van en hopen snel jullie weer te ontmoeten en gezellig bij te kletsen...

Dikke knuffel van Marcel & Anita x

• 03 Augustus 2008 - 17:58

Jil En Henk:

Hallo jullie drietjes hoe gaat het nu in jullie eigen omgeving? Wat leuk om toch nog even een berichtje te lezen wij vonden het ook heel leuk dat we jullie zo konden volgen daar in China het is echt heel bijzonder zo ver en toch zo dichtbij.
    Wij hopen dat we Noa spoedig kunnen begroeten maar begrijpen heel goed dat er tijd voor nodig is om alles te verwerken zeker voor Noa. heel veel geluk, liefde en plezier met jullie nieuwe leven samen met Noa.
    Liefs en groetjes van Jil en Henk

• 03 Augustus 2008 - 21:56

Hi Ambacht:

fijn dat jullie goed aangekomen zijn en geniet van elkaar, tot snel.

wil ze natuurlijk ook bewonderen.

xx jeffrey danny lucas en pascal

• 04 Augustus 2008 - 09:33

Petra:

Eindelijk thuis! Mooie foto's van de aankomst. Kan me goed voorstellen hoe emotioneel het is geweest, voel het ook hoor!

Genieten nu maar, lekker tot rust komen en we zien jullie wel verschijnen hier bij Forta met de kleine Chineese dame!
    xPetra

• 04 Augustus 2008 - 20:48

Jan En Yvonne:

hallo paul monique en noa gelukkig zijn jullie goed aangekoman en wat een weerziens op schipholhet wasgroots en ontroerend wat een lieve dochter hebben jullietoch zo als ze alles bekeek van mamas arm en wat een drukte he.en nu maar hopen dat het thuis ook zo gaat. wij wensen jullie heel veel liefs en geluk toe.

• 05 Augustus 2008 - 10:36

Trudi Kanders:

Hallo Noa, Monique en Paul.
    Ik heb steeds met veel plezier jullie site gelezen en bekeken. Ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben met zijn drietjes en daarna genieten met de hele familie. Heel veel plezier met jullie kleine parmantige dametje en geniet ervan ze is zo groot.
    groetjes Trudi

• 07 Augustus 2008 - 12:01

Marry Oostdijk:

Hallo, Monique, Paul en NOA, Ook ik was op Schiphol. Ad wilde graag en ik hoefde niet op te passen dus ben ik met veel plezier meegegaan. Wat een ontvangst en Noa bleef er uiterlijk heel kalm onder. Ook het ontvangst van alle andere Chinese kinderen was heel emotioneel. Heel leuk om in het eggie mee te maken. Ik wens jullie heel veel geluk met de kleine Noa en hoop dat de kleertjes pasten. Hartelijke groeten van de vrouw van een collega. Marry Oostdijk

• 07 Augustus 2008 - 14:51

Klaas & Patty:

Hoi Monique, paul en Noa,

Jullie zijn alweer een kleine weekje thuis, wat vlieg de tijd. Zo te lezen was de aankomst van jullie op schiphol super.

We hebben het heerlijk gevonden om jullie te volgen in China met lekker veel foto's. En er leuk dat het jurkje op de foto staat.

Jullie hebben echt een super meid. Een klein beetje jaloers maar dan in de goede zin van het woord. Wij zullen nog even moeten wachten, maar ook voor ons komt er een einde aan.

Hopelijk raken je alweer lekker gewend in het koude kikkerlandje van ons en kan Noa een beetje haar draai vinden. Maar dat zal zeker lukken daar bij zulke schatten van ouders.

Geniet lekker!! Knuffels van ons.

• 07 Augustus 2008 - 17:38

Annemarie Arnold:

Hoi Paul, Monique en Noa

Vanuit Vancouver van harte gefeliciteerd met de komst van jullie dochter uit het verre China. Ook namens mijn ouders die hier ook zijn. We hopen dat jullie een leuke en gelukkige tijd tegemoet gaan. Geniet maar lekker van jullie kindje. Ik hoop jullie op de verjaardag van Corne te zien.

Hartelijke groeten van Frank, Annemarie, Kai, Kelsey en Pa en Ma Sloof.

• 09 Augustus 2008 - 16:08

Joke En Wim:

Heerlijk om de ,,Nederlandse'' foto's te zien! We hopen Noa snel weer eens te ontmoeten!

• 10 Augustus 2008 - 05:42

En Shi:

Hé Noa,
    ik spiek even met mijn mama op jouw site en toen ik je foto zag zei ik meteen "Noa". Tuurlijk ken ik mijn vriendin nog (al noemde ik van de week Jing Noa.........foutje kan altijd gebeuren toch, het is ook wat zo in ene tussen al die Nederlanders, dan ben ik niet steeds even helder hoor). Tot gauw, dan kunnen we nog een keertje smoezen, haha...........kus van En Shi