30 juli 2008, de koffers gepakt - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 30 juli 2008, de koffers gepakt - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

30 juli 2008, de koffers gepakt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

30 Juli 2008 | China, Beijing

Met gemengde gevoelens beleven we de laatste volle dag in de "geboortestad" van Noa. Natuurlijk heel blij dat we morgen weer naar huis gaan. Aan de andere kant is dit voorlopig de laatste dag voor Noa in haar geboorteland. En dit betekent dus weer een enorme verandering in haar leven.

Het leven gaat hier in Beijing gewoon door met de laatste voorbereidingen op de Olympische Spelen. In ons hotel gaan de prijzen voor de kamers in augustus met een factor 4 omhoog. In de hele stad draait nu alles om Dé Spelen.

Vanochtend heeft mama nog even inkopen gedaan op de Zijdemarkt terwijl papa met Noa lekker is gaan spelen en uiteraard even bij Starbucks is geweest.

's-Middags samen met de andere stellen een afscheidslunch gehad in een barbeque-restaurant. In een aparte ruimte konden we met vijf families goed terecht. Hopelijk levert deze laatste grote maaltijd geen buikloop meer op.

Aan het eind van de middag hebben we afscheid genomen van het terras. Elke middag konden we hier altijd gezellig bijpraten met de andere families, terwijl de kinderen lekker aan het spelen waren.

Intussen zijn de koffers bijna gepakt en zijn we klaar voor vertrek.
Morgen wordt een lange maar vooral ook weer een hele bijzondere dag in het leven van onze Noa.

Wij danken iedereen die ons gevolgd heeft via deze site. Het was erg leuk om op deze manier ons geluk te kunnen delen en jullie reacties te lezen.

Voor degenen die ons morgen opwachten op Schiphol, tot morgen.
Voor alle anderen, hopelijk tot zeer snel.

Een laatste groet van ons 3-tjes uit Beijing, XXX

• 30 Juli 2008 - 15:13

Wendy:

Goede reis!

Liefs Wendy

• 30 Juli 2008 - 15:29

Marcel, An En Eefje:

Lieve Paul, Monique en Noa, een hele goede reis voor jullie allemaal toegewenst.

• 30 Juli 2008 - 15:36

Bertlindawesleyromy:

paul en monique en noa een hele goede reis...tot ziens...

• 30 Juli 2008 - 15:58

Oma En Opa Ten Have:

welkoooooooooooooooom op schiphol. dan zien we noa in levende lijve.
    wij gaan met de bus en de trein. slaap zacht en tot het grote moment.

• 30 Juli 2008 - 16:48

Opa & Oma En T Truus:

Hoi lieve drie, Vandaag met z'n drieën hier in het zon overgoten Zierikzee en vanmiddag geluncht bij Remco in Renesse was heel lekker en gezellig . Opa heeft zojuist het gras gemaaid, oma is ook in de weer met iets voor morgen en ik ben zojuist nog even op de fiets naar AH geweest dus zo zijn we bezig. Vanmiddag je aan de telefoon gesproken Monique vond ik heel fijn en Paul ook nog even gehoord de kleine Noa lag al lekker te slapen. Heb je nog leuke dingen gescoord bij de zijdemarkt, Monique ? ik hoor het nog wel in Nederland.
    We wensen jullie drieën een goede , voorspoedige reis tot morgen op Schiphol ik doe m'n best om alles zo goed mogelijk te filmen. Dikke knuffels van hier en koppies van Jambo en Minouke X X X

• 30 Juli 2008 - 17:49

Petra B.:

Goeie reis en hopelijk zien we jullie snel!

• 30 Juli 2008 - 19:04

Joke En Wim:

Hallo Noa, Paul en Monique,
    Een goede reis toegewenst.We hopen Noa ook snel te kunnen bewonderen!

• 30 Juli 2008 - 22:18

Hi Ambacht:

prettige terugreis en tot snel.Jullie droom is werkelijkheid.

xx
    jeffrey danny lucas en pascal

• 30 Juli 2008 - 22:29

Vino:

Hi, ik heb met tranen in mijn ogen heel de site bekeken, wat ontzettend gaaf !!! Ik weet hoelang jullie naar dit moment hebben uitgekeken en nu is Noa in jullie leven, wauw!!!! Wat is het een schatje!! Heel veel geluk met jullie prachtige dochter!!
    Veel liefs Fieneke

• 31 Juli 2008 - 00:00

Brigitte En Wim:

Lieve Paul,Monique en Noa.
    Een hele goede reis en WEL THUIS!Ik hoop, dat jullie ons nog "even" laten meegenieten als jullie thuis zijn!!Tot morgen op Schiphol..als afsluiting natuurlijk 'n gedicht!

Een kostbaar moment

En jullie elkaar!

Liefs, siejoe Brigitte

• 31 Juli 2008 - 12:32

Annelies:

Na een vermoeide reis, eindelijk weer thuis! Ik ben ervan overtuigd dat het voor Noa ook haar thuis gaat worden, kan niet verkeerd gaan met zulke lieve ouders! Geniet van elkaar en neem volop de tijd om hier bewust van te genieten, voordat je het weet gaat ze het huis uit, hahaha!

Groetjes en liefs
    Annelies (Forta)

• 31 Juli 2008 - 17:56

Jolanda:

Hoi Paul, Monique en Noa
    Welkom weer terug in Nederland, hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en heeft Noa het goed gehad tijdens de vlucht.
    Veel liefs
    Rian, Jolanda en Mathilde

• 01 Augustus 2008 - 09:22

Fam Raats:

Die berichtjes en foto's gaan we hier zeker missen. We hopen nog een stukje mee te mogen gluren in jullie "allerdaagse" Nederlandse leventje. Foto's van Noa in een oer Hollandse omgeving lijkt ons geweldig. Of de eerste stapjes op de tennisbaan. Nou Paul, Monique en kleine Noa bedankt voor alle mooie momenten die wij via deze site met jullie hebben mogen delen en tot gauw...

Bart, Binck, Fedde & Viv