11 juli, naar het Civil Affairs Bureau - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 11 juli, naar het Civil Affairs Bureau - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

11 juli, naar het Civil Affairs Bureau

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

11 Juli 2008 | China, Beijing

Vanmorgen om 06.30 uur ging de wekker en natuurlijk.................
Noa lag nog heerlijk te slapen en was niet van plan wakker te worden.

Helaas werden we om 08.30uur in ons apepakje beneden verwacht om naar het Civil Affairs Bureau te gaan. Joepie het staat zwart op wit en Noa heeft ook haar handtekening gezet zoals je op een van de foto's kunt zien.

Verder was het voor Noa een niet echt leuke dag. De bus bracht denken wij al herinneringen terug van afgelopen woensdag. Daarnaast duurde het ontzettend lang voordat alle gezinnen aan de beurt waren geweest. Wij waren als laatste aan de beurt en in die kamer waren 3 dames waarvan wij er 2 afgelopen woensdag ook bij het tehuis hebben gezien. Bij het zien van die dames dacht Noa volgens mij wegwezen hier, ze wees naar de deur en wilde alleen nog maar weg.

Nadat ook pappa en mamma een handtekening en een vingerafdruk hebben achtergelaten en nadat pappa wat vragen had beantwoord mochten we eindelijk gaan.

Alle kindjes waren zo moe dat ze direct in slaap vielen.

Terug gekomen was Noa helemaal uitgelaten.

In de loop van de middag zijn we naar buiten gegaan waar het zo'n 34 graden en bewolkt is. Het is net of je de sauna in stapt.

We zijn naar het Ritan park gegaan. Hier is een speeltuin en dat leek ons wel leuk. Daar aangekomen lag Noa heerlijk te slapen zoals je op de foto's kunt zien. We hebben dus een rondje door het park gewandeld Onderweg terug naar het hotel kregen we een hoosbui op onze kop maar dat maakte toch niet meer uit want het leek toch al of ik gedoucht had.
We kwamen Marcel, Annemarie en En Shi tegen ook onderweg naar het park.

We hebben eerst maar even bij Starbucks een heerlijke ijskoffie gedronken en Noa een heerlijke muffin gegeten.

Daarna naar huis gegaan onderweg nog wat boodschappen gedaan bij de supermarkt. Ook een hele belevenis als je alleen maar af kunt gaan op de plaatjes op de verpakking en niet op de tekst.

Bij het hotel aangekomen Noa heerlijke noedels gegeven en zelf heel luxe roomservice gebeld.

Na het eten had Noa ineens in de gaten dat ze los kan lopen en dan wil je natuurlijk niet naar bed want stel je voor dat je na het slapen niet meer weet hoe het moet :-) Om half negen, toch wel een beetje moe, is ze toch gaan slapen.

Natuurlijk hebben we weer wat foto's op http://nl.fotoalbum.eu/noatenhave
gezet. Hierbij zie je ook nog 1 foto tijdens de overdracht welke we vandaag van Hanneke kregen.

Nou het is een lang verhaal geworden. Wij gaan zo slapen dus welterusten en waarschijnlijk tot morgen.

• 11 Juli 2008 - 14:03

Corrie Aad En Tante :

Fijn dat we je even aan de telefoon heb gehad, we weten nu ook weer wat meer en gelukkig is deze dag ook weer voorbij tante Puck vindt dat ze een mooie handtekening heeft veel plezier met de oorknopjes veel liefs van tante Puck en oma en opa Brons

• 11 Juli 2008 - 14:21

Marcel & Anita :

SUPER :-) xxx

• 11 Juli 2008 - 15:08

Tante Truus:

Lieve Paul en Monique,
    Van harte gefeliciteerd dat het nu zwart op wit staat, alweer een stap verder. Opnieuw genoten van de foto's wat is ze toch een lieffie en van jullie verslag gelukkig is deze dag achter de rug en liggen jullie drietjes hopelijk lekker te slapen. Het staat je goed achter de buggy Paul. Minou en Jambo liggen lekker op de poef konden vanochtend voor het eerst even naar buiten het was eindelijk even droog vonden ze wel lekker, het gaat goed met ze, stevige koppies van ze . Van mij dikke knuffels, groetjes, veel liefs en 3x XXX

• 11 Juli 2008 - 15:31

Simone:

Hallo lieve gloednieuwe ouders,
    Ik heb net pas jullie blog ontdekt.
    Het ziet er allemaal prachtig uit uit op jullie foto's! Alsof ze er altijd bij was! Ik kreeg toch ook wel een paar traantjes in mijn ogen om jullie geluk zo te mogen zien. Echt ontroerend.
    En wat een mooi en lief dingetje is Noa! Maar volgens mij heeft zij het vuistdik achter haar oren... ; ) Heel veel plezier nog met z'n drieen, geniet!!!!!!!!!
    XSimone

• 11 Juli 2008 - 15:38

Fam Den Hollander:

Leuk om het verslag van vandaag (jullie liggen al heerlijk te slapen en bij te komen van weer een emotionele dag)te lezen.

Prachtige foto's. Noa voelt zich al helemaal thuis bij jullie. Het geluk straalt van jullie gezichten!

Liefs!

Pieter Loekie Eva en Koen

• 11 Juli 2008 - 18:04

Fam Allewijn:

Hee Monique en Paul,

net terug van vakantie ontdekken ook wij jullie site! Leuk om zo op de hoogte te blijven! Noa ziet er gezellig uit het het ouderschap staat jullie goed! succes daar!

Anneke, Jurgen, Sjoerd en Tiemen

• 11 Juli 2008 - 18:52

PetraB:

Leuke foto's weer!
    Zo te zien kunnen jullie het heeeeel goed met elkaar vinden. Fijn hoor jullie zo gelukkig te zien.

• 11 Juli 2008 - 19:16

Erik-Jeannette-Evi:

Lieve Paul en Monique,
    Wat een lief moppie!!!
    Eindelijk....
    Wij willen jullie heel veel geluk wensen !!!
    Groetjes van ons -x-

• 11 Juli 2008 - 19:27

Joke En Wim:

Wij zijn vandaag teruggekeerd van 4 weken mooi Tsjechië en lezen even vluchtig jullie heerlijk nieuws! Wat een mooie dochter!
    Meer bericht volgt.
    Veel geluk met Noa!
    Liefs, Joke en Wim

• 11 Juli 2008 - 20:53

Wendy:

Hoi Paul, Monique en Noa,
    Fijn dat het nu echt echt is! Geweldig! En Paul wordt je nu ook wakker s'nachts? Die laatste foto van jullie drieen, geweldig!!! Monique hoe zwaar is en hoe groot is? Volgens mij niet waar we het overhadden op Oma Corrie's verjaardag! Weltrusten of Goedemorgen!
    Gefeliciteerd trouwens Opa en Oma Brons en Opa en Oma ten Have, natuurlijk ook Oom Remco en Oom .....!

Groetjes Wendy

• 11 Juli 2008 - 20:54

Wendy:

Hoe groot is Noa en Hoe zwaar is ze, natuurlijk! hahaha...

• 11 Juli 2008 - 22:32

Wim Joyce En Kids:

hoi lieverds ben heel blij voor jullie. echt een lekker poepie noa. ik ga gauw slp morgen is justin jarig dan komt iedereen met een lekker barbeque..doei en nog veel plezier xxxxjoyce wim stefano en justin.

• 12 Juli 2008 - 07:12

Marcel, An En Eefje:

Helemaal super, de lange papierwinkel van minimaal 5 jaar is nu officieel geworden, heerlijk voor jullie.
    Verder vind ik het heel leuk om aan jullie te vertellen, dat ik een enorme blije oma brons, voor mij natuurlijk corrie, aan de telefoon heb gehad. Ik was wel even verbaasd maar het was schattig om te horen, dat ze even haar enthousiasme moest delen en dat was heel gezellig. Ga nu gauw weer naar het fotoalbum kijken en nogmaals heel erg gefeliciteerd.

liefs marcel, annemarie en eefje

• 12 Juli 2008 - 07:42

Klaas & Patty:

Hoi daar in het verre China,

Wat is het een vrolijk meisje zeg. Kan wat gaat het goed met jullie en Noa. Maar wat wil je met zulke lieve ouders.

En nu staat het zwart op wit, en dat Noa eigenlijk naar de deur wijs is een goed teken van hechting,(wat hebben we er veel overgehoord in de afgelopen jaren).

Blijf lekker schrijven, voor ons doet het wonderen voor het wachten.
    heel veel liefs Klaas en Patty

• 12 Juli 2008 - 08:22

Arie En Els :

Net naar jullie verslag en fotos gekeken.
    Hardstikke fijn dat we op deze manier met jullie mee kunnen leven.
    Ik heb het gevoel dat noa het hardstikke naar haar zin heeft bij haar papa enmama.
    kom maar lekker gauw thuis met die lekkere meid van jullie ,kan haast niet wachten.
    dikke kus van ons voor jullie drietjes

• 12 Juli 2008 - 08:26

Fam. Zimmerman:

Wat fijn om te lezen en te zien dat het zo goed gaat. Noa is echt een popje. Het is elke dag weer leuk om naar jullie site te gaan en te lezen wat jullie met z'n drietjes hebben gedaan.
    Heel veel lieve groetjes,
    Peter, Den en Sophie

• 12 Juli 2008 - 08:38

Ewald En Gerda:

Ha Paul, Monique en Noa,

We hebben zojuist jullie foto´s en verhalen bewonderd. Wat ontroerend allemaal zeg! Jullie zien er heerlijk gelukkig uit met z´n drietjes. Ze is echt een schatje om te zien. Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Leuk om jullie zo te kunnen volgen daar in China.

Liefs,
    Ewald en Gerda

• 12 Juli 2008 - 10:41

Remco En Celine:

ja wat valt er eigenlijk nog te zeggen,en veel leuker en mooier dan dit om het nu uit te zien komen word het niet denk ik.Vrolijk word je er van als je haar ziet lachen denk ik. Nou zoals je weet heb ik nooit zoveel spraak stof;) Doe voorzichtig en veel plezier je broer en zijn vriendinnetje:) xxxx

• 12 Juli 2008 - 12:50

Paris:

Hallo Monique en Paul, ook wij willen jullie heel veel geluk wensen met de komst van de kleine Noa, wat een engeltje, we hoorden het blije nieuws van Jan en Yvon, goeie reis terug met z'n drietjes en nogmaals heel veel geluk met de kleine schat ! lieve groetjes Betty en Gérard Paris.

• 12 Juli 2008 - 12:51

Hi Ambacht:

nou alles is rond en nu snel naar huis?
    ze is wel een snoepie.

xx jeffrey danny lucas en pascal

• 13 Juli 2008 - 15:51

Nicky:

Heel bijzonder zo 'dichtbij' mee te mogen maken wat jullie beleven met Noa in China. Het is geweldig dat het nu eindelijk een 'Waar Gebeurd Verhaal' is!
    Het lezen van deze webpagina behoort bij mijn vaste ochtend ritueel; koffie-met-Noa zal ik maar zeggen!
    Veel liefs! Nicky

• 15 Juli 2008 - 07:54

Johan En Mirjam:

Wat een lief meisje is Noa, echt een schatje. Het is ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Wij wensen jullie veel geluk en vooral plezier. We blijven jullie volgen. Groetjes, Johan,Mirjam,Bauke en Jelle