12 juli, Een vrije dag - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 12 juli, Een vrije dag - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

12 juli, Een vrije dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

12 Juli 2008 | China, Beijing

Vanochtend lekker rustig aan gedaan, want we hadden een vrije dag. Monique en Noa samen in bad (helaas geen foto's toegestaan) en daarna heerlijk ontbeten.

Samen met 2 andere stellen en hun kindjes naar het park geweest. Onderweg nog even gewinkeld en weer lekker bij Starbucks wat gedronken.

In het park was Noa niet weg te slaan (Nee opa's en oma's, niet letterlijk natuurlijk) bij het vissen naar plastic eendjes, krokodillen en schildpadden.
Ook nog even voorzichtig op het springkussen geweest.

De weg terug naar het hotel zijn grotendeels aan Noa voorbij gegaan aangezien ze heerlijk kan slapen in de buggy.

Vanavond bij een Koreaans restaurant gegeten. Na het eten is Noa in de buggy in slaap gevallen waardoor papa en mama nog even een afzakkertje konden nemen op het terras van het hotel.

Morgen gaan we een uitstapje maken naar de Hutong, dus we moeten weer vroeg op.
Welterusten voor nu en tot morgen.

P.s. 1.
Mochten jullie naar ons een mail gestuurd hebben waarop wij nog niet gereageerd hebben, dat komt omdat de mail niet zo lekker werkt in China. Mede namens de Chinese overheid onze excuses hiervoor.

P.s. 2.
Hyves werkt hier al helemaal niet.

• 12 Juli 2008 - 15:21

Corrie En Aad:

fijn dat jullie weer wat op de site hebben gezet,Paul flauw dat je geen foto"s mocht maken van het badderen lag dat aan Noa of Monique?Moeten we Noa al op gaan geven om haar zwemdiploma te halen?
    veel liefs en dikke kussen voor jullie alle drie oma en opa Brons

• 12 Juli 2008 - 15:32

Tante Truus:

Hoi lieve drie, Ziet er heel relaxed uit de vrije dag heerlijk na alle hectiek.Morgen dus naar de Hutong de woonwijken van de mensen in Beijing is mooi om te zien en te ervaren. Vanmiddag het tafeltje en de stoeltjes in de grondverf gezet, nadat ik het van de week in elkaar heb gezet. Jambo en Minou lagen in de woonkamer te slapen ze zijn ook lekker even in de tuin geweest dus dat gaat prima. Veel liefs een fijne dag morgen tot lees! knuffels en koppies XXX

• 12 Juli 2008 - 16:30

Jan En Yvonne.:

hallo paul en monique en noa.gefeliciteerd dat alles nu rond is.fijn dat het met noa ook goed gaat en dat ze alleszo ontspannen over haar heen laat gaan,zo ziet het erop de fotos uit.wat is dit toch leuk om jullie op de site te volglezier morgen.en.groetjes en veel plezier.

• 12 Juli 2008 - 16:39

Joke Van Dalen:

Hallo gelukkige mama en papa!
    Met veel plezier inmiddels jullie belevenissen gelezen en de schitterende foto's bekeken.Wat een mooie meid! Volgens mij voelt ze zich al helemaal thuis bij jullie.We blijven vol belangstelling de Noa site volgen!

Groetjes van Joke en Wim

• 12 Juli 2008 - 17:17

Joanita:

lieve familie ten have
    kan het niet laten om hier mee te beginnen.wat een geweldige dochter
    als je dit op de foto's ziet. heeel bijzonder
    die eerste lach met julie samen geweldig.

nu al zo vertouwt
    van harte geniet er maar van. liefs joanita jack milo en mauro

• 12 Juli 2008 - 17:20

Jaco, Janet En Kids:

Hoi Monique en Paul
    helemaal te gek! Wat een leuke meid, dat wordt (is) genieten. We kijken er al naar uit om ze live te zien in Zierikzee. Wij gaan nu eesrt op vakantie en wensen jullie het allerbeste. Tot ziens!

• 12 Juli 2008 - 17:28

Bertus En Anny:

We worden steeds weer verrast van al het leuks wat we krijgen te zien.
    Het is zelf spannend wat er weer komt elke dag dus erg nieuwsgierig altijd weer, we genieten mee

• 12 Juli 2008 - 17:50

Klaas & Patty:

Super xxx

• 12 Juli 2008 - 18:24

Oma & Opa C&A:

Lieve Paul en Monique wat wij ons afvragen of ze al enige woorden kan spreken en of dat voor jullie al te volgen is?
    Bijv.papa en mama kan ze dat al zeggen, laat ons
    dat eens weten, verder zijn we erg blij met al de reacties van alle kennissen en goede vrienden van jullie.Nu veel plezier en voor morgenochtend een paar heerlijke ochtendkussen
    voor jullie en onze kleine filmster want wat is ze mooi en zo te zien ook lief.Gr.C&A

• 12 Juli 2008 - 19:50

Ralph En Lucia:

Wij zijn vanaf vandaag pas gaan lezen en hebben jullie site doorgestuurd gekregen van Mars en Annemarie.. Geweldig leuk idee zeg!! Goed om te lezen dat alles voorspoedig loopt... Noa is een mooie meid en staat zo te zien graag op de foto.. Geniet lekker, jullie hebben het verdiend.. Dikke kus Ralph en Lucia

• 12 Juli 2008 - 21:04

Fam Den Hollander:

Häagen Dazs!!!! Nog een ijsbeertje erbij?

Op de tennis vraagt iedereen naar jullie. Natuurlijk houden wij vol trots iedereen op de hoogte en geven de site door, zodat ze mee kunnen leven met jullie.

Liefs!

Pieter Loekie Eva en Koen

• 13 Juli 2008 - 12:53

Marcel & Anita:

Hoipiepeloi,
    Wat genieten wij met jullie mee zeg, heerlijk te zien dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine Noa...
    Ga vooral door om er zoveel leuke foto's op te zetten...

Dikke knuffel van ons -xxx-