13 juli, naar de Hutong - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 13 juli, naar de Hutong - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

13 juli, naar de Hutong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

13 Juli 2008 | China, Beijing

Vanochtend een uitstapje naar de Hutong. Na een lekker ontbijtje was het om 09.40u verzamelen voor de bus.
De Hutong die wij bezocht hebben ligt bij het Qian Hai(Lotusmeer).
In een Riksja wordt je door de Hutong gereden. We hebben de man maar een flinke fooi gegeven want hij had het niet echt gemakkelijk met z'n vrachtje.

De klokketoren en de trommeltoren hebben we maar niet meer beklommen aangezien het zonnetje goed brandde en de thermometer ruim +30 aangaf.

Wel een rondje gelopen langs het Qian Hai en leuke winkeltjes gezien. Misschien dat we deze buurt nog wel een keertje gaan bezoeken.

Noa viel pas in slaap toen we ongeveer voor de deur van het hotel stonden. In de kamer was ze echter al weer wakker. De rest van de middag hebben we op de kamer doorgebracht. Noa hield zich groot wat ze wilde niet meer slapen. Uiteindelijk werd het haar echter toch te veel en viel ze in een diepe slaap.
De roomservice bood uitkomst voor papa en mama. De Nasi Goreng Malaysia valt als pittig te beoordelen. De Beef Rendang valt in de categorie vuurbal.

Na het eten heeft Noa nog lekker gespeeld met mama terwijl papa dit zit te schrijven.

Morgenochtend wordt een vroegertje, want we moeten 08.20u naar de notaris. Dit betekent voor de laatste keer in nette kleren.

Groetjes en handkusjes van Noa.

• 13 Juli 2008 - 14:28

Fred En Jolanda:

n ho (goedendag),

Hey Paul en Monique!

Van harte gefeliciteerd met jullie adoptiebeval-ling vanuit Almere! Wat een wolk van een dame, zeg maar.

We zijn net koud terug uit Frankrijk en dit is wel een hele leuke thuiskomst. Kun je nagaan wat het voor jullie zal betekenen.

Maar net als zovelen weten wij hoe groot jullie wens was. En die is nu uitgekomen. Maar let op; er komt een dag dat je haar (spreek-woordelijk) achter de spachtelputz wilt smeren....

Tot die tijd vooral genieten.

Groetjes,

Fred, Jolanda, Mario en Max

• 13 Juli 2008 - 15:12

Klaas & Patty:

Leuk om het verhaal weer te lezen, en wat is Noa fotogeniek.

Echt super.

• 13 Juli 2008 - 15:45

Marcel, An En Eefje:

Morgen weer in de nette kleren, vandaag een relaxed dagje, elke dag weer leuk om te horen en te zien hoe het jullie vergaat. En natuurlijk weer een super foto van Noa.
    Liefs Marcel, Annemarie en Eefje

• 13 Juli 2008 - 16:11

Wim En Joyce En Kids:

hoi leuk dat het goed gaat met jullie vermaak je maar met noa echt een poepie met een lekkere lach. groetjes joyce wim stefano justin.

• 13 Juli 2008 - 16:19

Tante Truus:

Hoi drie lieverds! Ik geniet iedere keer opnieuw van de schitterende foto's en jullie verhaal. Een belevenis in de riksja hard trappen voor die pezige mannetjes. Morgen weer naar de notaris sterkte ermee en veel liefs van mij en de poezies, dikke knuffels en miauw, miauw ( Jambo ligt nog heerlijk onder de struik in de tuin vandaag is het heerlijk weer, Minou is alweer naar binnen heeft het voor haar doen lang uitgehouden eerst vanochtend onder de struik en nu vanavond lekker op de stenen van het terras in de zon )XXX

• 13 Juli 2008 - 17:37

Aad En Corrie:

Hoi net terug van Erwin z"n verjaardag,gauw kijken hoe jullie de dag zijn door gekomen!het lijkt wel een verslaving de computer,het is zo leuk om het op deze manier mee te beleven.Dan zijn we er toch een beetje bij.Zo te zien is het erg warm,maar wel een hele belevenis veel liefs en kusjes van ons

• 13 Juli 2008 - 19:48

Erwin,Brenda En Kids:

Ben net een beetje bijgekomen van alle visite. En nu even snel jullie belevenissen bekeken. Zo te zien gaat het goed met jullie. Heerlijk zón kindje he. Geniet er maar van. Wij hebben trouwens ook chinees gegeten. Bij ons was het alleen niet zo pittig. Liefs van ons.

• 13 Juli 2008 - 20:12

Petra De Hooge-zoete:

wat een mooi meisje.
    heel veel geluk, en geniet nog even goed van china.
    en gefeliciflapperdetapt.
    wij hier leven met jullie mee.
    we weten hoe het is.

• 13 Juli 2008 - 21:29

Marcel:

Goed te horen dat alles goed gaat en jullie je vermaken met z'n drietjes. Ja, zo'n riksja, heb je wel eens zo'n Nederlandse geprobeerd in de bossen van Breda? Echt wel moeilijk...........

Blijven genieten en wij doen dat met jullie van afstand mee.

• 13 Juli 2008 - 21:55

Fam Den Hollander:

Lekker weekendje tennisbaan gehad en daarna nog even hier gegeten. Voor het slapen gaan natuurlijk even kijken of er weer iets op de site staat. Je kunt zien dat ze zich helemaal thuis voelt bij jullie.

Liefs!

Pieter Loekie Eva en Koen

• 14 Juli 2008 - 07:28

Caroline En Sandra:

Hoi, net samen de foto's bekeken en alles "bijgelezen" van afgeopen week-end. We hebben weer genoten. En zo te zien doen jullie dat ook met z'n drietjes. Prachtig om te zien!!!!!

Groetjes van Caroline en Sandra (v L)

• 15 Juli 2008 - 17:59

Japio:

Wat een lekkerbekje weer! De notaris? Ben benieuwd hoe dat daar allemaal in z'n werk gaat; ik ga snel het volgende bericht lezen!
    Het werkt verslavend deze site!
    Uit deze berichten merken we al dat jullie al aardig aan elkaar gewend zijn geraakt. Wat een heerlijke 'kraam-tijd' in tropisch-china!