14 juli, naar de Notaris - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 14 juli, naar de Notaris - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

14 juli, naar de Notaris

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

14 Juli 2008 | China, Beijing

Vandaag voor de laatste keer in onze nette kleren om naar de notaris te gaan. Je moet tenslotte netjes voor de dag komen als je een afspraak hebt met de notaris. Echter alles wat we te zien hebben gekregen was een groot kantoorgebouw waar we in een vergaderruimte op de 7e verdieping vooral hebben zitten wachten. Geen notaris gezien, maar wel bijna 3000 Yuan moeten afrekenen (en dan moet je zelf nog de formulieren nakijken).
In het kantoor van de notaris hebben we wel nog lekker gegeten bij het japanse restaurant op de begane grond.
Pas om één uur verlieten we uiteindelijk het notariskantoor.

Met de bus ging de reis vervolgens naar het politiebureau om officiele pasfotos te maken van de kids. Op het politiebureau was het een drukte van jewelste. Er stond een rij voor de pasfoto's van ruim 100 personen.
Onze gids zou proberen om ons er tussendoor te loodsen. Toen Noa aan de beurt was om een pasfoto te laten maken bleek het ineens niet meer nodig te zijn??? Ze zouden de digitale foto's uit het tehuis laten uitprinten. Na betaling van 30 Yuan bij het ene loket, mocht je in de rij voor een ander loket.
Op het scherm van de computer verscheen een lelijke chinese man. Al snel was ook de persoon achter de computer overtuigd dat dit niet Noa was.
Ook bij de andere kinderen verscheen dezelfde lelijke chinese man in plaats van onze lieftallige kinderen.

Zonder pasfoto's zijn we dus na zo'n anderhalf uur weer vertrokken.

Iedereen had flink de balen van deze dag, want van 08.20u tot 15.30u wachten schiet niet echt op. Niet voor de papa's en de mama's, maar zeker ook niet voor de kids. Hopelijk is morgen weer een betere dag.

Uiteraard zijn er weer wat nieuwe foto's te vinden op:

• 14 Juli 2008 - 11:33

Wendy:

Yes lees als eerste jullie nieuwe berichtje! Nou wel erg vervelend zeg dat wachten! volgende keer zeker beter! liefs aan Noa! groetjes Wendy

• 14 Juli 2008 - 11:53

Bianca Van Dijk:

Heb net even op mijn gemakje de leuke foto's bekeken. Jullie stralen alle 3. veel plezier nog daar en tot snel. Houden opa en oma het nog een beetje vol?? gr.

• 14 Juli 2008 - 13:22

Monique Roggeband:

Geweldig dat jullie nu Noa in je armen kan sluiten. Zo te lezen eet en slaapt ze goed. Enne dat wachten overal...je moet maar zo denken Ze is het WAARD!
    Succes met de verdere afhandelingen.

• 14 Juli 2008 - 13:31

Marcel, An En Eefje:

Elke keer weer als er nieuwe foto's op de site staan, denk ik, WAT EEN PRACHTIG MEISJE.

Liefs Marcel, Annemarie en Eefje

• 14 Juli 2008 - 15:45

Tante Truus:

Hi drie lieverds, Wat ziet ze er vandaag weer schitterend uit in het witte jurkje en in eerste instantie de roze schoentjes gelukkig snel weer uit veel te warm waarschijnlijk. Ze steelt echt de show en heeft zeer expressieve gelaatsuitdrukkingen een mooie dochtert!!! En Paul krijgt een hapje van haar wafel heel mooi om dit allemaal mee te maken dankzij het IT tijdperk. Een bureaucratische vervelende dag vandaag morgen weer vrij, hoera !! Veel liefs alles goed in Zierikzee het is net vakantie en gelukkig met laptop om alles te volgen! Minou zit op schoot doet ze zodra ik aan de tafel zit Jambo ligt nog in de tuin.Dikke knuffels en miauw, miauw XXXXXXXXX

• 14 Juli 2008 - 17:06

Eva :

heeyy ,

ik was vanmiddag eventjes bij tante truus, was heel gezellig:D maar wij zaten te bedenken als jullie nou op msn komen en ik kom ook dan kunnen jullie de webcam even aan doen, en kunnen we even kletsen. Naja we zien wel.
    Nog veel plezier !!

xx eva

(ook van me ouders en broertje)

• 14 Juli 2008 - 17:18

Klaas & Patty:

He bah, dat het zo lang duurde met de foto's, maar volgende keer wel succes.

Super foto's weer.
    groetjes

• 14 Juli 2008 - 17:59

Leny En Gerard:

Hallo Noa hier een bericht van een oom en tante ,we hebben inmiddels de fotos gevonden en ben samen met Leny eens goed gaan kijken hoe je er uit ziet we hebbben genoten van jou liefde vol kopje en je vrolijke lach we zien je per dag groeien en kunnen niet wachten om je in onze armen tehouden en eens flink met je te knufelen , want éen ding is zeker iederéen gaat voor jou zorgen en inhalen wat je gemist hebt.Je krijgt prachtige ouders en twee paar opa 's en oma 's en allemaal ooms en tantshet wordt echt een feest voor je

• 14 Juli 2008 - 18:25

Remco En Celine:

Wat een mooi en lief meisje is het toch om te zien! En ze kan zo lekker slapen :-). Leuk om foto's van jullie drieen te zien!
    xxx Remco en Celine

• 14 Juli 2008 - 19:23

Tamara:

Hai Monique en Paul,
    wat een schatje is het toch om te zien, zeker in dat snoepige witte jurkje. Balen dat het bij de notaris en pasfoto's niet zo vlot verliep.....
    Geniet van alles!
    groetjes
    Tamara

• 14 Juli 2008 - 19:26

Andrea:

Gezellig alle foto's bekeken samen met celine! Ze is een heel lief meisje om te zien!Hopelijk voor jullie morgen een leukere dag en niet meer zo lang wachten. Hier DTT achter de rug, heel gezellig, veel rose, maar volgend jaar hopelijk weer met jullie erbij! liefs, Andrea

• 14 Juli 2008 - 19:49

Brigitte:

Wat een prachtige foto's weer en dan die leuke kleertjes..Nog een funny gedichtje, t heet: "Sprookje"
    Als uit een toverdoos ontstaan
    Kondigde jij je na al die jaren aan
    't Mag gerust een sprookje heten
    Noa,je bent te wonderlijk om te vergeten!
    Groetjes en al het wachten..ze is het waard! xx Brigitte/Wim

• 14 Juli 2008 - 20:42

Fam Den Hollander:

Weer de foto's bekeken en we kunnen niet wachten om jullie weer te zien samen met jullie lieve Noa. Wat schatje in dat witte jurkje!

Liefs uit Zierikzee

• 14 Juli 2008 - 20:54

Frans & Irene:

Hallo Paul,Monique en Noa,

Hebben alle leuke foto's gezien. Zij erg benieuwd hoe ze er in het "echt" uitziet.

Groetjes Frans & Irene

• 14 Juli 2008 - 23:27

Marcel:

Oeioei, die ogen! Pret, boosheid, blijheid, ondeugendheid, alles zit er in. Schitterend!

• 15 Juli 2008 - 08:04

Mirjam:

Fijn dat alles nu zo'n beetje geregeld is... Zo lang wachten voor niks is ook niet alles. Veel plezier met jullie mooie meisje. Johan, Mirjam, Bauke en Jelle

• 15 Juli 2008 - 08:28

Arie En Els:

volgens mij vond noa het ook allemaal te lang duren bij de notaris.
    Maar is nu al het papieren romslomp wel goed afgewikkeld.
    nu maar weer een dikke knuffel van ons en de groetjes van je vader en els

• 15 Juli 2008 - 11:14

Wim Joyce En Kids:

hoi wat een lieve fotos nog veel plezier. xxjoyce wim stefano justinxxxxxx