26 juli 2008, Tempel van de Hemel - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 26 juli 2008, Tempel van de Hemel - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

26 juli 2008, Tempel van de Hemel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

26 Juli 2008 | China, Beijing

Heerlijk om direct na het wakker worden alle leuke reacties te lezen op het aankomstkaartje van Noa.
We weten intussen dat Noa vaker kan knipogen, maar probeer dat maar eens vast te leggen met een camera. De foto op het kaartje is gemaakt met de zelfontspanner terwijl wij achter Noa zaten. We waren uiteraard zeer verrast toe we het resultaat van de foto zagen.

Na weer een lekker ontbijtje zijn we vanochtend naar de Tempel van de Hemel gegaan. Dit is een groot en oud park rondom een oude tempel.

We hebben zowel het park als het tempel-terrein bezocht. De tempel zelf was niet toegankelijk.

In het park waren veel chinezen met vrienden en families lekker aan het wandelen.

Met name bij de oostpoort waren allerlei activiteiten. Er waren mensen aan het dansen, zingen, schaken, kaarten (welk spel ze precies beoefenden zijn we niet achter gekomen) en allerlei vreemde spelen die wij nog niet eerder hadden gezien.

's-Middags lekker rustig aan gedaan in het hotel en 's-avonds bij Friday gegeten (binnen is het daar altijd vrijdag).

Morgenochtend gaan we misschien naar de Panijayuan-markt. We zien het nog wel..

Groetjes, X

• 26 Juli 2008 - 14:37

Corrie En Aad:

We zaten al weer te wachten op de nieuwe foto's, want Monique had gezegd dat jullie weer een kakjurkje gekocht hadden gifgroen dus we waren heel nieuwsgierig het staat Noa weer geweldig :)we tellen de dagen af dat jullie naar huis komen Nou Paul het zal je verbazen maar we hebben vandaag je auto gewassen want Noa moet toch in een schone auto rijden :) veel liefs en dikke pakkert voor Noa xxx

• 26 Juli 2008 - 15:07

Klaas & Patty:

Het is fijn om uit te kijken naar jullie verhaal van de dagen in china. En natuurlijk de foto's welke erbij zitten.

Ook hier is het erg mooi weer nu en broeierig warm. Je kent het wel. Geniet van de dagen in China.
    groetjes

• 26 Juli 2008 - 16:19

Tante Truus:

Hoi lieve drie, Mooi de tempel van de hemel en al die spelende en zingende, tai chi-ënde Chinezen als ze aan het kaarten waren gaat het er fanatiek aan toe he.
    Het groene kakjurkje staat Noa al net zo lief als het roze en gisteren het witte jurkje vind ik haar ook heel schattig staan. Het is zo wie zo iedere dag opnieuw genieten van jullie kleine meiske.( en pappa en mamma natuurlijk !)Lieve groet en dikke knuffels vanuit jullie heerlijke Zierikzee en koppies van jullie twee harige schatten op 4 pootjes, miauw, miauw, X X X

• 26 Juli 2008 - 18:10

Jil En Henk:

Hallo jullie daar met z'n drietjes. Wij zijn net terug van een weekje Duitsland iets heel anders dan China. Het is leuk om te zien hoe jullie alles beleven wij hopen dat het net zo ontspannen is als dat het eruit ziet en wensen jullie nog een fijne tijd daar en nu aftellen tot dat jullie naar huis gaan. Erg leuk het kaartje van Noa we hebben er een leuke bij gezocht om te sturen als jullie thuis komen. groetjes ven liefs van ons Jil en Henk.

• 26 Juli 2008 - 18:52

Bertlindawesleyromy:

wat leuk om jullie verhalen te lezen ...en wat een tegekke foto van noa...leuk kaartje ook zeg van noa... niet veel berichtjes van ons maar we lezen met regelmaat en denken aan jullie....groetjes en veel liefs lindabertwesleyenneromy..xxxx...

• 26 Juli 2008 - 19:32

Marcel:

Hoi alledrie,

Helaas op camping geen internet (wel wifi maar geen laptop bij me) maar wellicht goed ook. Ik zit nu met Sanne vlakbij de camping in een internet café, buiten, 21.30 uur, nog 28 graden maar binnen lekker airco én ..... een birra, een grote natuurlijk en alleen voor de verkoeling. Het is mooi om te zien dat Noa het heel goed naar haar zin heeft bij jullie. Alle verhalen lees ik volgende week thuis nog wel eens na die ik achterliggende week heb gemist. Vanuit een warm en relaxt Italie nog heel veel mooie momenten daar gewenst en tot ergens in Nederland. Trouwens, Truus, nee, niet je tante, zit hemelsbreed een kilometer of 5 op een andere camping.
    Groeten van Ada, Sanne en Marcel en natuurlijk een knuffel voor Noa.

• 26 Juli 2008 - 20:05

Marcel, An En Eefje:

Wij willen ons er even bij aansluiten, het is inderdaad een waanzinnig leuk kaartje, wat een heerlijke scheet, en dat made in china, echt heel erg leuk. We zien nog steeds dat jullie je prima vermaken met het bezoeken van allerlei leuke dingen daar. Nog heel veel plezier.
    Liefs Marcel, Annemarie en Eefje

• 27 Juli 2008 - 08:42

Arie Enels :

goede morgen jongens
    Wat staat dat jurkje haar weer lief.
    Gisteren haar kaartje binnen gekregen we vonden het erg leuk.
    Monique en paul als alles een klein beetje goed gaat met liek dan komen we graag naar schiphol.Want onze nieuwschierigheid word met de dag groter naar die liefe meid.NU ik ga weer stoppen dus tot morgen mmar weer. je vader en els

• 27 Juli 2008 - 08:43

Anny En Bertus:

ook wij zijn weer wakker na een heerlijke (inspannende) dag. we hadden onze groep van 8 bij elkaar en het menu bestond volledig uit visgerechten.
    dan is een afwasmachine toch wel erg fijn.
    het is nog steeds hommeles met het weer, onweer en 35 mm regen .
    we hebben een mooi kaartje ontvangen van jullie aankondiging met noa op schiphol, prachtig gemaakt en iedereeen heeft het natuurlijk gezien.

• 27 Juli 2008 - 11:39

Petra B.:

Hallo Paul, Monique en Noa.
    Wat een leuk kaartje hebben jullie uitgezocht!
    En dan die foto voorop.
    SCHITTEREND !!!!!! We hebben het op ons "prikbord" gedaan thuis. Dank je wel.
    Leuke foto's weer. Groetjes en tot ziens!

• 27 Juli 2008 - 12:43

Jan En Yvonne.:

wat een bijzonder kaartje en wat zijn de fotos toch weer leuk.de jurkjes staan hardstikke goed.nou opa en oma sloven zich wel uit hoor,om de auto te wassan.nu voor de temperatuur hoeven jullie daar niet meer te blijven want het is hier zeer warm groetjes en een dikke kus.