Daar zijn we dan.... - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan.... - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

08 Juli 2008 | China, Beijing

Eindelijk in Beijing!

Na nog even een hectisch laatste weekje in Nederland, zijn we gisterenavond om 21.10 uur vertrokken naar Beijing. De vlucht verliep prima. De service aan boord van China Southern Airlines was uitstekend.
Het JianGuo Garden hotel is een groot en prima gelegen hotel. We hebben een grote standaard kamer. Gelukkig hebben we de mogelijkheid om op de kamer te internetten.
's Middags direct naar de bank geweest om amerikaanse dollars om te wisselen in Juan (RMB).

Morgenochtend om half tien gaan we Noa in levende lijve ontmoeten. Dit is half vier in ochtend Nederlandse tijd. Monique hoopt dat de kleertjes allemaal gaan passen...

Foto's staan op een aparte site, omdat we die op deze site nog niet zo goed kwijt kunnen.
Voor foto's kijk op: http://nl.fotoalbum.eu/noatenhave

Groetjes vanuit een warm Beijing en hopelijk tot morgen,
Liefs,

• 08 Juli 2008 - 12:01

Ed & Diaan:

Spannend allemaal hoor..
    Mooi hotel vanaf de foto te zien. nog een paar uurtjes wachten en dan is het zover.

groetjes en we mailen..

Ed Diaan

• 08 Juli 2008 - 13:37

Fam Den Hollander:

Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is. Nog even en dan is het zover. Wij zijn benieuwd naar de reactie van jullie en Noa. Natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig naar de foto's van Noa.

Liefs,

Pieter Loekie Eva en Koen

• 08 Juli 2008 - 13:55

Joyce En Wim:

hoi leuk dat jullie goed zijn aangekomen spannend hoor om noa te zien geniet maar met ze"n drietjes veel succes groetjes wim joyce stefano en justin doeixxxx

• 08 Juli 2008 - 14:08

Tante Truus:

lieve Paul en Monique,

Gelukkig dat de reis zo voorspoedig is verlopen. De foto's zien er goed uit het is nu ong.22.00 uur in Beijing ,morgen de GROTE dag!!! Slaap lekker , kopjes van Minou en Jambo en dikke knuffel van mij.
    p.s. niets van de kraampjes op straat eten ziet er lekker uit, maar kunnen wij niet tegen. (wisten jullie waarsch.al)

• 08 Juli 2008 - 14:22

Corrie En Aad :

We zetten hier ook nog even een klein berichtje
    mooie foto"s maar jullie snappen dat we bijna niet kunnen wachten net als jullie, waarschijnlijk op morgen,jullie in je armen en wij de techniek staat voor niets op de foto"s van Noa kusjes en slaap lekker Opa en Oma Brons

• 08 Juli 2008 - 15:46

Marcel, An En Eefje:

Fijn om te horen, dat alles goed verlopen is, ik kan bijna niet wachten om te horen hoe het is met jullie als jullie Noa in jullie armen mogen sluiten. Slaap lekker voor vanavond en op naar morgenochtend.

liefs marcel, annemarie en eefje

• 08 Juli 2008 - 15:49

Marcel, An En Eefje:

liefs marcel, annemarie en eefje

• 08 Juli 2008 - 16:00

Anny En Bertus:

we proberen de techniek op de computer te volgen, lukt soms maar skype wil nog niet.
    wat is het spannend , morgen is het de grote dag. heel veel liefs van hier uit raaalte.

• 08 Juli 2008 - 16:12

Wendy:

Nou Monique en Paul, Heb nachtdienst dus zal aan jullie denken vanacht om 3.30!Veel geluk met Noa!

Groetjes Wendy

• 08 Juli 2008 - 16:54

Marcel:

Hoi lieve Monique en Paul,

Ik wens jullie morgen een fantastisch mooi moment en het is leuk om via deze site een beetje mee te krijgen van jullie ervaringen. Als er nog 'knuffels' over zijn om te geven bij deze eentje voor jullie Noa.

Groet,
    Marcel.

• 08 Juli 2008 - 17:04

Ben:

Wat een fantastisch moment zal dat zijn morgenochtend. Ik geniet met jullie mee!

Hartelijke groet,
    Ben

• 08 Juli 2008 - 17:12

Klaas & Patty:

Super, dat de reis zo voor spoedig is gegaan. Op naar morgen, heerlijk spannend. En de kleertjes komt zeker wel goed hoor Monique.
    groetjes van ons uit Spijkenisse

• 08 Juli 2008 - 17:22

Henk En Ingrid:

Fijn dat de reis zo goed is gegaan! Wij willen jullie morgen een heeeeele fijne dag wensen en geniet met volle teugen!!!

Liefs
    Henk Ingrid en de kids

• 08 Juli 2008 - 17:25

Marcel & Anita:

Wauw... en dan ineens zitten jullie daar in het mooie land van jullie kleine meisje...
    Ga er maar lekker van genieten, en zeker vanaf morgen als jullie haar voor altijd in de armen sluiten...
    En nu jullie daar toch zitten, geef die Chineesjes eens een schop onder hun kont zodat ze nog iets sneller gaan werken, dan kunnen wij ook snel ons sterretje gaan ophalen :-)

Liefs van Marcel & Anita x

• 08 Juli 2008 - 18:02

Dick En Leen:

03.30 wel erg vroeg maar ik zal proberen aan jullie te denken,wat zullen jullie blij zijn na al die tijd, groeten

• 08 Juli 2008 - 18:49

Jaap En Angélique:

Hoi Paul en Monique,

Fijn te lezen dat jullie reis prima is verlopen. We leven met jullie mee en zijn benieuwd naar de overdracht en de reactie van Noa morgen! Geniet er van en hopelijk tot in Beijing!
    Groetjes uit Nijmegen van Jaap en Angélique

• 08 Juli 2008 - 20:22

Jan En Yvonne :

fijn dat de reis isgoed gegaan wij wensen jullie morgen een onvergetelijke dag toe met jullie dochter noa. en natuurlijk heel veel geluk.

• 08 Juli 2008 - 20:53

Brigitte Lagendijk:

Lieve Paul en Monique.
    We hebben net samen jullie site bekeken.
    GEWELDIG,we zullen jullie blijven volgen.
    Zag vandaag zo'n mooi gedichtje,het heette "Koesteren":
    'n parel verborgen in een oester
    'n blad gedragen door de wind
    en onze handen koesteren
    morgen Noa, ons kind!
    Liefs en GENIET!
    Brigitte en Wim

• 08 Juli 2008 - 21:28

Bert,linda En Kids:

leuk dat jullie goed zijn aangekomen...veel geluk en liefs toegewenst voor morgen van ons allemaal....

• 09 Juli 2008 - 06:15

Petra B.:

Fijn te horen dat alles goed is gegaan.
    't Is hier nu 8.12 uur in de ochtend. Jullie hebben als het goed is Noa al ontmoet. We kijken al uit naar de rest van jullie verslag.
    Spannend!!!

• 09 Juli 2008 - 06:35

Caroline :

Hoi Monique Paul én Noa,

Ondertussen zijn jullie drieën.Wat zal dat bijzonder zijn. Eindelijk jullie dochter in jullie armen kunnen sluiten om ze nooit meer los te laten! Een hele mooie tijd toegewenst.

Groetjes van Caroline

• 09 Juli 2008 - 06:53

Caroline:

Hoi daar ben ik weer. Net de foto's met Noa gezien. Wat een schatje!!

Groetjes Caroline

• 09 Juli 2008 - 07:06

Ronald Tijssen:

Ik heb net de eerste foto's gezien. Wat een prachtig meisje. Wat zullen jullie blij zijn. Ik ben heel benieuwd naar jullie verslag. Groetjes, Ronald

• 09 Juli 2008 - 07:08

Petra B.:

We hebben met de afdeling net je eerste foto's bekeken.....
    Wat een schatje!
    Lief hoor.

• 09 Juli 2008 - 07:10

Marcel:

De foto's zijn momenteel het gespreksonderwerp op kantoor. Schitterend!
    Gefeliciteerd en nu genieten!

• 09 Juli 2008 - 07:20

Monica:

Gefeliciteerd, wat hebben jullie een prachtige dochter!
    En nu met z'n drietjes genieten. Fijne tijd!

• 09 Juli 2008 - 07:40

Arie En Els:

hallo jongens
    wat een lekker dingdie meid van jullie.
    mogen jullie ze nu al bij jullie houden ,of moet je haar nog iedere keer achter laten in het tehuis.
    monique passen de kleertjes die je mee genomen hebt.
    jullie zien er echt hardstikke trots uit.
    nu tot het volgende berichtjeen geef die kleine meid een dikke knuffel van ons.
    je vader en els

• 09 Juli 2008 - 07:45

Corrie En Aad:

Eindelijk is ze er en wat is ze mooi en lief,kusjes van Oma en Opa Brons

• 09 Juli 2008 - 09:10

Tamara En Gerda:

Lieve Monique en Paul,
    Wat een prachtige dochter hebben jullie gekregen, echt een plaatje. Gerda en ik hebben samen de foto's gekeken (brok in mijn keel). Geniet van elk moment en we houden jullie belevenissen bij via internet (heel leuk om het zo te kunnen volgen).
    Liefs Tamara en Gerda

• 09 Juli 2008 - 15:50

René/Petra Leenheer:

Eindelijk is het dan zover maar zo te zien is Noa het wachten waard geweest. Helemaal TOP