24 juli 2008, Beihai park - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 24 juli 2008, Beihai park - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

24 juli 2008, Beihai park

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

24 Juli 2008 | China, Beijing

Zoals gisteren al een beetje aangekondigd, hebben we vandaag lekker rustig aan gedaan.

Na het ontbijt hebben we ons prima vermaakt op de kamer.
Pas na de middag zijn we op pad gegaan naar het Baihai-park. Dit park ligt ten noord-westen van de verboden stad en bestaat voor een groot deel uit water met heel veel lotusbloemen (een prachtig gezicht).

Aangezien er geen speeltuin of iets dergelijks aanwezig was in het park moesten de kinderen improviseren. Een schuine rand aan een marmeren stoepje deed dienst als glijbaan.
De kids hadden de grootste lol.

Foto's van vandaag zijn uiteraard weer te vinden op: http://nl.fotoalbum.eu/noatenhave

Morgen gaan we weer op koopjesjacht dus wie weet is morgen ons zakgeld wel op.

Groetjes Noa, Monique en Paul

• 24 Juli 2008 - 14:52

Klaas & Patty:

Hoi,

Wat zijn het weer leuke foto's. En jullie zijn weer een stapje dichterbij Nederland met Noa.

Jullie prinsesje is echt een hartediefje. Je kan het duidelijk zien op de foto's. Echt leuk.

En wat een mooi park trouwens.

Tot morgen.
    groetjes van ons

• 24 Juli 2008 - 17:41

Tante Truus:

Hoi lieve drie en goedenmorgen, Wat zijn het weer hartverwarmende foto's en wat een schitterend park inderdaad. Een beetje late reactie voor mijn doen, maar vanmiddag met Eva naar Renesse gefietst was een mooie tocht en heel gezellig kreeg een heerlijk Italiaans ijsje van haar ( Loekie). Het was schitterend weer vandaag natuurlijk ook bij Remco langs gegaan was ook heel leuk en Celine ontmoet daar op het terras een kopje thee gedronken kregen we van je broertje lief he. Noa zie je steeds meer naar jullie toekomen van de week alle foto's bekeken en het verschil is duidelijk te zien in het begin en nu al in een tijdsbestek van twee weken vandaag ook weer heerlijk op een geimproviseerde glijbaan en het contact met met de andere kindjes mooi!!! dikke knuffels en koppies XXX miauw, miauw

p.s.na het fietsen een lekker glaasje rosé gedronken in de tuin bij Loekie en Pieter .

• 24 Juli 2008 - 19:35

De Plaiziertjes:

Hoi Luitjes,
    Zo te zien gaat het allemaal goed.Jullie hebben nog een week te gaan ,dan eindelijk in Ned.Genieten maar.dikke kus voor Noa,natuurlijk ook voor jullie.groetjes

• 24 Juli 2008 - 21:02

Fam Den Hollander:

Prachtig die kleuren in het park (of is dat alleen voor de spelen gedaan) en de tekeningen op de gebouwen. Heerlijk om te zien hoe Noa en natuurlijk jullie genieten.

Leuk om jullie weer even gesproken te hebben. We missen jullie en kunnen niet wachten tot jullie terug zijn.

Wij zijn nu een weekje uit de lucht want we gaan lekker op vakantie. De koffers zijn bijna gepakt en we zijn reisvaardig. Tot volgende week!!!!

Dikke kus en knuffel uit Zierikzee

• 25 Juli 2008 - 07:49

Marcel & Anita:

SUPER !!!!

Meer heb ik even niet te zeggen :-) x

• 25 Juli 2008 - 08:44

Fam Van Kluijven:

Lieve alledrie,
    Heb even weer alle foto's bekeken, liep anderhalve week achter. Maar wat zien jullie er gelukkig uit. En je ziet dat Noa zich steeds vrijer voelt bij jullie.
    We zien er naar uit om haar in levende lijve te zien. Dikke XXX van Chris, Mariëlle en Ghislaine

• 25 Juli 2008 - 10:17

Fam. Thissen:

Hoi Paul, Monique en Noa, wat een leuke foto's in het Beihai park. We vonden het heel erg leuk en gezellig om jullie met de kindjes te ontmoeten. Groetjes en geniet nog van de laatste dagen in Beijing! Tot in Nederland!
    Groetjes, Jaap, Angélique en Finn

• 25 Juli 2008 - 14:45

Nicky, Jacco & Robin:

Wat een ontzettend leuk kaartje...kregen wij vandaag in de brievenbus!
    p.s.: Ik las ooit ergens 'It doesn't matter who carried you, it matters who cares for you!' Vond het heel mooi en precies wat er (telkens een beetje meer) op Noa's gezichtje te 'lezen' is!