Welkom - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

27 Juni 2008 | Nederland, Zierikzee

Hallo allemaal,

Welkom op deze site waar wij zullen proberen onze reis naar Noa bij te houden.

Wij zijn Paul en Monique ten Have.
In 2003 zijn wij gestart met de adoptieprocedure door ons in te schrijven voor adoptie.

Na de verplichte voorlichtingscursus en vooral lang wachten hebben we op 22 mei 2008 te horen gekregen dat er een dochter op ons wacht in China.
Ze heet YingTong Ma en is op 28 mei 2006 geboren.
De eerste foto die we van haar hebben gekregen is een klein zwart/wit pasfotootje.

• 04 Juli 2008 - 07:42

Jil En Henk:

Paul en Monique een hele goeie reis en een nog betere terugreis samen met Noa wensen wij jullie.De grote wens gaat eindelijk invervulling. Liefs Jil en Henk

• 04 Juli 2008 - 11:11

Wendy:

Hoi Paul en Monique,
    Wat fijn dat jullie Noa eerder mogen halen! Nog een paar dagen en dan zijn jullie met z'n drieen! Een hele goede reis en terugreis samen met Noa! Geniet!

Groetjes Wendy, Engel, Bengel en Robbie W.

• 04 Juli 2008 - 16:50

Andre En Ina Van Oer:

Hallo Paul en Monique,
    Lang elkaar niet gezien maar nu horen we dat jullie volgende week je dochter gaan halen !! Van harte gefeliciteerd een goede reis gewenst en vooral een goede thuisreis met z'\n drietjes. Wat een spannende tijd voor jullie. Oma en opa Brons zijn apetrots !!
    Hartelijke groeten van Andre en Ina van Oers (ex Forta)

• 06 Juli 2008 - 15:05

Henk En Ingrid:

Het gaat nu eindelijk gebeuren!!! Wij willen jullie een hele goeie reis wensen en straks met zijn drietjes weer terug. Heel veel geluk en plezier en tot gauw! Geniet van alles!!!!

Liefs
    Henk Ingrid Simone Jesper

• 06 Juli 2008 - 15:09

Cor En Adrie:

Wij wensen jullie een goede reis en een goed verblijf. Zijn benieuwd naar de ontwikkelingen, dus volgen jullie op de voet. Liefs Cor en Adrie

• 06 Juli 2008 - 15:28

Diny Zwijnenberg:

Lieve Monique en Paul,
    Proficiat dat jullie NOA nu al mogen halen en dank dat jullie mij dat hebben laten weten!!
    Ik wens jullie alle drie een hele goede gewenningstijd aan elkaar, in China en voor na de wederzijdse KLIK een goede reis terug naar naar naar huis.
    In de hoop en verwachting jullie daarna gauw eens samen bij OPA en OMA in Raalte te zien, groet ik jullie hartelijk en wens jullie nogmaals een goede reis en een aangenaam verblijf. Diny
    Ps.Deze webside staat al bij de favorieten!!

• 06 Juli 2008 - 15:38

Kees, Hilke & Boys.:

Een goede reis naar China, veel plezier en succes daar en een goede reis terug !

• 06 Juli 2008 - 15:47

Elly En Laurens:

Na zo lang wachten gaat het ineens snel. We zijn erg blij voor jullie en volgen jullie op de voet. Veel sterkte met alles wat komen gaat en vooral ook veel plezier!

• 06 Juli 2008 - 16:03

Herbert:

Behalve Noa YingTong twee zorgende ouders te geven creëren jullie en passant ook twee opa's, twee oma's en twee ooms.

Geniet!

Liefs,
    Herbert

• 06 Juli 2008 - 17:28

Klaas & Patty:

Hele fijne reis naar jullie meisje. En we gaan jullie zeker volgen daar in Beijing. Super dat het nog heerlijk voor de olympische spelen is. Geniet ervan, maar dat zal zeker lukken.
    groetjes & veel liefs van ons.

• 06 Juli 2008 - 17:52

Jacco, Nicky & Robin:

Wat geweldig dat je Noa toch al zo snel kunt gaan halen! Geniet & heel veel geluk!
    Ik kijk nou al uit naar het volgende bericht-liefs uit Doorn x

• 06 Juli 2008 - 18:36

Erwin,Brenda En Kids:

Paul en Monique,wij wensen jullie een hele goede reis en hopen op een heerlijke thuiskomst met Noa. Puck en Marieke en wij natuurlijk ook kunnen bijna niet wachten tot we ons nieuwe nichtje kunnen zien. Wij wensen jullie heel veel geluk.

Liefs Erwin,Brenda,Puck en Marieke.

• 06 Juli 2008 - 19:22

Rene De Jong :

he jullie twee nou een prettige en goeie reis en een hele snelle hereenniging met NOA en ik wens jullie het aller beste voor endat jullie weer snel met z"n drieen thuis mogen komen groetjes rene de jong

• 06 Juli 2008 - 19:46

Laura En Rene:

Ja ja, ziet ernaar uit dat jullie jullie kind eerder in jullie armen gaan nemen :-). Veel plezier daar en een goede reis. Laat ze in het vliegtuig maar horen dat jullie eindelijk met zijn drieen zijn.

plezier,

wij

• 06 Juli 2008 - 20:02

Dick En Leen:

paul en monique, spannende tijden, maar toch gelukkig sneller dan jullie hadden verwacht, eindelijk is het zover, heel veel geluk, dick en leen

• 06 Juli 2008 - 20:29

Wim Joyce En De Kids:

een goeie reis en veel plezier met noa heel leuk voor jullie

liefs joyce wim stefano en justin.

• 06 Juli 2008 - 21:12

Oma Corrie&Opa Aad :

Wij kunnen bijna niet meer wachten op het moment dat jullie terug komen uit China.Nu het bedje van Noa opgemaakt is.Veel liefs Opa en Oma Brons

• 07 Juli 2008 - 08:25

Annelies:

Paul en Monique

Gaat het dan toch eindelijk gebeuren! Een hele goeie reis en geef Noa een dikke knuffel van me.
    Liefs, Annelies

• 07 Juli 2008 - 09:18

José:

Lieve Paul en Monique,
    Een goede reis en geniet van alles! Nog even en jullie zijn met z'n drietjes...heerlijk!
    Eindelijk...na lang wachten en papieren hier en cursus daar.... is het toch zo ver gekomen. Ik volg jullie verslag en zie jullie samen met Noa weer in Nederland terug.

Liefs, José

• 07 Juli 2008 - 10:04

Tante Truus:

Lieve Paul en Monique,
    Een hele goede en voorspoedige reis gewenst ,zou wel even om een hoekje willen kijken als jullie Noa voor het eerst ontmoeten.
    dikke knuffel en zoennnn!!!!!XXX
    tante Tr.

• 07 Juli 2008 - 11:44

Fam. Den Hollander:

Lieve Paul en Monique,

Net nog even een goede reis gewenst en het schattige kamertje van Noa bewonderd. Over 3 weken mag ze lekker in haar eigen bedje slapen.

Nog even en dan kunnen jullie haar eindelijk in je armen sluiten. Wij wensen jullie een goede reis en voor Noa een warm welkom in Nederland.

Heel veel liefs en knuffels!

Pieter Loekie Eva en Koen

• 07 Juli 2008 - 14:40

Hans Brons:

Beste Paul en Monique, het lange wachten is over ... Wat geweldig voor jullie ... En wat leuk dat we Aad en Corrie nu Opa en Oma kunnen noemen !! Hoop snel meer fotos op deze site te kunnen zien van jullie 3-en. Grtjs Hans Brons

• 07 Juli 2008 - 17:41

Leny En Gerard:

Vanuit Oosterijk wensen wij jullie heel veel plezier bij misschien wel de belangrijkste stap in jullie leven, wij gaan jullie volgen en zullen in gedachten bij jullie zijn . je weet wij hebben heel veel reis ervaring op gedaan . Wat lekker is, neem drop mee en zorg voor een goed middel tegen dairee.Groeten van Leny en Gerard.

p.s waarschijnlijk zijn jullie al weg als je dit bericht leest.

• 07 Juli 2008 - 17:54

Leny En Gerard:

Hallo Opa en Oma Brons ,jullie ook heel veel geluk en plezier aan de komst van jullie kleinkind. het is best spannend om zo lang in afwachting te zijn , gelukig gaat het dan eindelijk gebeuren heel veel wijsheid en liefde toe gewenst. We spreken elkaar gauw er moet tenslotten een feestje komen als er zo'n aanwinst wordt binnen gehaald.
    Groeten Leny en Gerard

• 07 Juli 2008 - 20:20

Fam. Marteijn:

Jullie zijn nu aan het vliegen en wat zal er veel door jullie hoofd gaan. Heel veel succes met alles en kunnen niet wachten om Noa te zien! Steven, Andrea, Celine en Francois

• 08 Juli 2008 - 09:28

Petra Duimel:

Paul en Monique,

Eindelijk onderweg, wat spannend! Geniet ervan, geniet van het moment dat je Noa in je armen sluit. Fijne reis!

Liefs, Petra, Werner en Resa

• 08 Juli 2008 - 12:11

Corrie En Aad:

Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben.Voor jullie nog een nachtje slapen en dan lang gewacht stil gezwegen nooit gedacht en toch gekregen.Alvast dikke kussen van opa en oma Brons.