Daar is ze dan... - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu Daar is ze dan... - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

Daar is ze dan...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

09 Juli 2008 | China, Beijing

Na een heel onrustige nacht werden we vanmorgen om 08.50 uur opgehaald bij het hotel. We moesten om 09.30 uur in het tehuis te zijn.

Na wat handtekeningen en vingerafdrukken werd eerst En Shi van Marcel en Annemarie de zaal ingebracht. Noa werd als 2e de zaal ingebracht ze werd letterlijk op schoot gedropt. Daar was ze dan eindelijk. Flink van slag natuurlijk.

Na wat heen en weer lopen werd ze wat rustiger. Ze heeft wat om zich heen zitten kijken en daarna viel ze in slaap. Nadat de andere 3 kindjes er waren hebben we aan de nanny's nog wat vragen kunnen stellen over wat haar dagritme is, wat ze eet en drinkt enz.

Noa is kennelijk een echte zoete kauw dus ze heeft zich al snel aan mama aangepast :-)

Helaas mochten we niet verder kijken in het tehuis en gingen we om iets voor 12 uur weer terug naar het hotel daar werd nog even snel een foto gemaakt voor op de officiele papieren voor a.s. vrijdag.

Inmiddels zijn we op de kamer en heeft Noa al lekker wat gegeten en gedronken. (papa heeft namelijk boodschappen gedaan) Ook heeft ze al lekker gespeeld en hebben we haar eerste lachje gekregen.

Van al deze indrukken is ze natuurlijk heel moe geworden en inmiddels ligt ze in bed te slapen.

Het gaat vast helemaal goed komen met haar.

Noa, Paul en Monique

p.s. Je kunt onze foto's weer vinden op http://nl.fotoalbum.eu/noatenhave

• 09 Juli 2008 - 07:50

Fam Den Hollander:

Wat een schatje!!!!!

Heerlijk om te zien dat ze lekker ontspannen ligt te slapen met haar knuffels.

Pieter Loekie Eva en Koen

• 09 Juli 2008 - 08:33

Diny:

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!

• 09 Juli 2008 - 08:43

Caroline:

Net de laatste foto's gezien. Wat een lief meissie

• 09 Juli 2008 - 08:59

Dick En Leen:

prachtig wat een mooi kind, eindelijk is jullie wens vervuld

• 09 Juli 2008 - 09:30

Henk En Jil:

Geweldig om jullie zo te zien wat een schatje het gaat zeker helemaal goed komen met haar met zoveel mensen die smart op haar gewacht hebben. Liefs van Jil en Henk.

• 09 Juli 2008 - 09:37

Truus:

Ach, wat hartstikke lief!!(moet bijna weer de voorraad tissues aanvullen)

• 09 Juli 2008 - 09:39

Tante Truus:

Wat een lieffie!!!!!!
    Gelukkig met de gele kabel toch verbinding zal je net zien.Heel ontroerend ze ligt te slapen als een klein prinsesje.Hele dikke knuffel aan jullie drietjes en natte neusjes van Minou en Jambo.

• 09 Juli 2008 - 09:43

Petra D:

Mooie foto's, mooi meiske! Jullie zien er ook heel gelukkig uit! Mooi gezinnetje!

• 09 Juli 2008 - 10:16

Remco En Celine:

Hey zus en zwager,

We zijn heel blij voor jullie! Wat een lief nichtje!

Tot snel

xxxxx

• 09 Juli 2008 - 10:29

Fam.Canters:

Wat een plaatje!!!
    Geniet van elkaar.

gr.Rob, Audrey, Conner en Duncan.

• 09 Juli 2008 - 10:59

Henk En Ingrid:

Wat een mooie foto's! En wat een lief popje! De puzzel is helemaal compleet... echt geweldig. Geniet lekker van elkaar!

Henk Ingrid Simone en Jesper

• 09 Juli 2008 - 11:19

Erwin,Brenda En Kids:

Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn voor jullie om eindelijk jullie kindje in de armen te kunnen nemen. De foto's zijn schitterend. Puck en Marieke vinden ze ook erg leuk.Puck zei dat Noa vast ook lang haar krijgt. Veel liefs van Erwin,Brenda,Puck en Marieke.

• 09 Juli 2008 - 11:27

Marcel, An En Eefje:

Wat een mooi Meiske!!!!!!!

Echt heel erg blij voor jullie. Het is zo leuk om jullie zo gelukkig te zien.

nogmaals heel veel geluk met de mooie Noa.

• 09 Juli 2008 - 11:29

Jaap En Angélique:

Proficiat met jullie gezinnetje! Wat een mooi meisje is Noa!Geweldig om de foto's te zien! Zo te zien is alles goed gegaan. We wensen jullie heel veel geluk en geniet van elkaar!
    Groetjes, ook aan de rest!
    Jaap en Angélique

Nog veel plezier

xx Daphne en Eva ..

• 09 Juli 2008 - 14:20

Jan En Yvonne.:

we hebben de fotos zittenkijken en vinden dat jullie een mooie dochter hebben,wat een mooie meid.een kus van ons ennog veel plezier.

• 09 Juli 2008 - 15:46

Wendy:

Wat een scheetje! Waar zijn de zakdoeken.....
    Geniet! Wendy

• 09 Juli 2008 - 16:35

Fam Den Hollander:

Fijn om te zien dat ze all plezier heeft! Dat komt helemaal goed met die kleine Noa.

Dikke knuffel uit Zierikzee

• 09 Juli 2008 - 16:51

Kees,Hilke & Kids:

Wat fijn om haar nu eindelijk bij jullie te hebben !! En wat een liefie !!
    Groetjes

• 09 Juli 2008 - 17:27

Fam. Zimmerman:

Eindelijk is Noa bij jullie, wat een lieverd! We zijn heel blij voor jullie. Heel veel lieve groetjes, Peter, Den en Sophie

• 09 Juli 2008 - 17:57

Leny En Gerard:

Wat een schatje ze lijkt op jou Paul , Geniet er van als ze slaapt, je weet maar nooit heb geen ervaring maar heb van horen zeggen dat ze aardig kunnen huilen en dan kan je het slapen wel vergeten.
    heel veel plezier met dit prachtig mensen kind wat een feest voor haar en voor jullie dat je elkaar heb gevonden.

liefs Leny en Gerard

• 09 Juli 2008 - 18:10

De Fam Raats :

Hallo lieve Paul en Monique,

Heel leuk om op deze manier met jullie mee te mogen kijken. Er zitten echt kippevel momenten bij. De kleine Noa ziet er prachtig en ontspannen uit. We willen jullie nog veel plezier toewensen en blijven het avontuur volgen.

Liefs Bart, Binck Fedde & Viv

ps Annette en ik zitten er nog steeds in hoor...

• 09 Juli 2008 - 18:52

Herbert:

Lieve Paul en Monique,

Ontroerend om de eerste foto's te zien en daarbij te beseffen dat het leven van Noa en en uiteraard ook van jullie ineens zo'n enorme wending heeft gekregen.

PS. Hoe staat het met jullie lessen Chinees? Kunnen jullie Noa al een klein beetje verstaan? ;-)

Liefs,
    Oom Herbert
    (ex-neef Herbert)

• 09 Juli 2008 - 19:04

Bert En Ada:

Monique en Paul gefeliciteerd met mooie dochter Noa.

• 09 Juli 2008 - 19:08

Herbert:

Liefs,
    Oom Herbert
    (ex-neef Herbert)

• 09 Juli 2008 - 19:13

Cor En Adrie:

Geweldig gefeliciteerd ma Monigue en pa Paul. Wat een schatje.

• 09 Juli 2008 - 19:38

Anny En Bertus:

.Wat zijn het toch prachtige foto's van Noa wat een mooi kindje heel veel geluk met haar en veel plezier, geef haar van ons 'n dikke knuffel nu nog lang wachten op haar. kusjes van Opa en Oma Raalte.

• 09 Juli 2008 - 19:41

Wim En Joyce En Kids:

hoi wat een lief meissie. zo lief te slapen heel veel geluk met noa. xxxjoyce wim stefano justin.

• 09 Juli 2008 - 19:48

Brigitte En Wim:

Lieve Noa,
    Wat vertederend om je eerste foto's met je pappa en mamma te zien!Voelt goed,zo tegen mamma aan zitten..ik weet t,want heb pas in Praag nog een hele poos zo samen met jouw mamma van t zonnetje zitten genieten!Nog een mooi gedichtje voor jullie:Ontroerd(en dat was ik!)door dit meisje,klein en teer.De vraag is:wat wens je dan eigenlijk nog meer... x Brigitte

• 09 Juli 2008 - 20:16

Simon En Colette:

Geweldig! Wat en mooi meisje en ook mooi om jullie te zien als trotse ouders van Noa! heel veel geluk en we zullen de site vaak bekijken. liefs van Simon en Colette Linnemans

• 09 Juli 2008 - 20:23

Phil En Piet:

Wat leuk om jullie samen met Noa te zien. Heel veel geluk met jullie dochter.

• 09 Juli 2008 - 20:36

Marcel & Anita:

Lieve Paul Monique & Noa...

Wat goed te lezen dat het allemaal zo rustig verloopt en wat is het een schatje zeg... We zijn helemaal jaloers op jullie :-)
    Ga maar lekker genieten en natuurlijk blijven we jullie volgen...

Dikke knuffel van ons x

• 09 Juli 2008 - 21:24

Egbert En Antje:

Leuke foto`s en een mooie dochter.
    Heel veel plezier en geluk met z`n drietjes.

• 10 Juli 2008 - 08:44

Ed & Diaan:

wat een lieverd zo in haar box met die kroel,

Geniet ervan!!

Groet

Ed Diaan Yahne Zepp

• 10 Juli 2008 - 14:11

Pia:

Hoi Paul en Monigue,wat een mooie dochter hebben jullie!!De foto,s zijn prachtig.Genieten jullie maar,hier lijkt het wel herfst,regen en nogeens regen.Dikke kus de Plaziertjes

• 10 Juli 2008 - 15:38

Hans Brons:

Wat een pracht dochter, en wat een mijlpaal in jullie leven. Hele leuke foto's .. volg het op de voet.

Groeten
    Hans Brons

• 13 Juli 2008 - 19:36

Rita Laura Tim Nina:

Wat een mooi meisje, eindelijk is het dan zover, heel veel geluk!

We hebben gisteren van Angelique gehoord dat jullie je kindje aan het halen zijn.

Veel liefs;)

• 14 Juli 2008 - 10:40

Eric:

Ola, leuk jullie zo te volgen! en; wat een leuke dochter hebben jullie nu! geniet van elkaar!

• 15 Juli 2008 - 17:45

Japio:

Lieve familie Ten Have,

Wat een prachtig meisje. Ze houdt niet alleen van zoetigheid ze ziet er ook nog eens heel zoet uit!!

Geniet intens, jullie hebben dit zo verdiend!

Jaap, Anouk & kiddo's

• 18 Juli 2008 - 12:16

Marianne:

Net via Daniëlle jullie site gekregen. Gefeliciteerd, wat een heerlijk kind! Geweldig! En dan meteen zo'n avontuurlijke vakantie in China. Geniet van alles
    Liefs Marianne