25 juli 2008, Ya Xiu Market - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 25 juli 2008, Ya Xiu Market - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

25 juli 2008, Ya Xiu Market

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

25 Juli 2008 | China, Beijing

Vanochtend naar de Ya Xiu Market geweest. Dit is net als de zijdemarkt een groot pand waarbinnen allerlei kleine winkeltjes zijn gevestigd. In vergelijking met de zijdemarkt was het hier wat rustiger.
De verkoopsters en verkopers (inderdaad een enkele man) zijn wat minder opdringerig. Wel moet je op deze markt ook flink afdingen totdat de juiste prijs is bereikt.
We scoren nog een leuk jurkje, enkele polo's, chinese kerstballen en een koffer, maar we hebben nog veel meer laten liggen.

Een blikje cola op het sauna-terras moest vervolgens voor enige afkoeling zorgen.

Nog even een splinternieuwe Adidas-winkel binnen geweest met een leuke etalage vol schoenen (zie foto's) en nog enkele shirts gekocht.

Vervolgens snel in een taxi terug naar het hotel om daarna de hele middag niets meer te doen.

Noa ligt intussen al weer prinsheerlijk te slapen met knuffels.

Vanavond ontvingen we de eerste leuke reacties op het aankomstkaartje wat vandaag bij velen in de bus zal vallen.

Morgen gaan we weer lekker een park opzoeken zodat de kinderen lekker kunnen spelen.

Groetjes voor nu en tot snel, X

• 25 Juli 2008 - 14:52

Jacco, Nicky En Robi:

En..ben IK nu eens de eerste?? (Zag al wel foto's, maar nog geen bericht!)
    Wat een ontzettend leuk kaartje...kregen wij vandaag in de brievenbus!
    p.s.: Ik las ooit ergens 'It doesn't matter who carried you, it matters who cares for you!' Vond het heel mooi en precies wat er (telkens een beetje meer) op Noa's gezichtje te 'lezen' is!

• 25 Juli 2008 - 14:57

RobiN, Dus...:

En noem in de haast (om toch maar vooral de eerste te zijn...) mijn eigen dochter Robi...Terwijl ze toch echt RobiNN heet!

• 25 Juli 2008 - 14:58

Fam Raats:

Zijn wij eens een keer de eerste met een reactie....want ik zie nog niemand bij dit bericht staan. Komt waarschijnlijk door dat veel mensen naar het strand zijn het is hier namelijk ook erg warm. Toen wij met de kindjes van het strand kwamen was er hele leuke geboorte post; het kaartje van Noa! Echt geweldig! Wij hebben een aardigheidje gekocht en als het goed is zou Loekie dit bij jullie thuis neer leggen. Een knipoog terug van ons allemaal en speciaal voor kleine Noa (ze heeft talent)... Liefs Bart, Binck, Fedde & Viv

• 25 Juli 2008 - 14:59

Fam Raats:

net te laat.....

• 25 Juli 2008 - 15:48

Wendy:

Hoi Monique, Paul en Noa, Bedankt voor het leuke aankomstkaartje! erg orgineel!Een knipoogje terug!
    Groetjes Wendy

• 25 Juli 2008 - 15:49

Tante Truus:

Ni hao drie lieverds, Dank je wel voor het hele mooie kaartje met voorop de vette knipoog van jullie oogappel wat een bijzonder ontwerp en gelukkig p/a verzonden zodat ik het ook vanmiddag ontving.Het is hier schitterend weer vandaag van jullie heerlijke tuin genoten een rustdag gehouden na al het fietsen van deze week was ook lekker en de poessies vinden het ook gezellig en lekker buiten. Het cadeautje van fam.Raats ligt hier op het dressoir heeft Loekie van de week gebracht.Dus jullie hebben je vandaag weer in de winkeldrukte gestort en het daarij behorende afdingen
    waren er nog Gucci bags en Rolexen in de aanbieding? Morgen, vandaag als jullie het lezen naar een park geniet ze relax ze een plezierige dag gewenst, dikke knuffels van mij voor Noa en pappa en mamma en koppies , miauw, miauw van onder de struik slapende Jambo en op de bank slapende Minouke X X X

• 25 Juli 2008 - 17:44

Klaas & Patty:

Hoi,

Het kaartje is super leuk. Echt geweldig met de kleine foto's aan de achterkant.

groetjes van ons

• 25 Juli 2008 - 18:52

Hans En Matty :

Hallo Noa, Monique en Paul
    Wat een leuke verassing zat er vandaag bij de post. En heel leuk appart kaartje ,maar helaas zullen wij niet op schiphol zijn ,ben net aan het werk gegaan in een kraam gezin, maar wil jullie een hele goede reis toewensen ja met zn tweeen weg en met zn drieen terug denk best wel raar maar ook heel fijn gevoel.Zie jullie gauw gr Hans en
    Matty

• 25 Juli 2008 - 20:11

Corrie EN Aad:

Toch maar weer een berichtje van de trotse Opa en Oma Brons,heel leuk en apart kaartje lag er vanmiddag in de brievenbus.We zijn vanmiddag eindelijk geslaagd voor het kado voor Noa van oom Remco.Want die heeft het erg druk in deze tijd van het jaar.Foto's :) waren weer erg leuk, kusjes voor jullie alle drie van Opa en Oma.

• 26 Juli 2008 - 09:20

Marcel & Anita ;-):

hoi hoi,

Ten eerste wil ik zeggen dat jullie echt een super super gaaf kaartje hebben... echt helemaal toppie :-)
    En natuurlijk zijn wij van de partij op schiphol donderdag, kan niet wachten om een glimp van jullie kleine meiske op te vangen ( en van jullie natuurlijk ;-) )Nog een paar daagjes en dan komen jullie weer terug naar Nederland, dus geniet er nog maar eventjes van en dan straks lekker thuis keuvelen...
    Wij genieten nog steeds erg van jullie verhalen en mooie foto"s...

Dikke knuffel van ons :-) x

• 26 Juli 2008 - 09:41

Carla En Steef:

Hi, Monique paul en noa, Bedankt voor het leuke kaartje dat wij mochten ontvangen. wij kunnen helaas niet op schiphol aanwezig zijn, maar wij wensen jullie een goede terug reis met zijn drieen! Tot gauw, liefs steef en carlax

• 26 Juli 2008 - 10:42

Frans&Irene:

Leuk kaartje! Zijn zeer benieuwd.