16 juli, naar de Blue Zoo - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu 16 juli, naar de Blue Zoo - Reisverslag uit Beijing, China van Paul en Monique Have - WaarBenJij.nu

16 juli, naar de Blue Zoo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paul en Monique

16 Juli 2008 | China, Beijing

Gelukkig, de maag en darmen van Monique zijn weer een beetje bijgekomen.

Vanochtend zijn we met de taxi naar de Blue Zoo geweest. De Blue Zoo is een dierentuin speciaal voor het onderwaterleven. Noa heeft hier waarschijnlijk voor het eerst kennis gemaakt met haaien en grote schildpadden. Ze vond het een hele belevenis. Overigens vonden enkele chinese meiden het ook erg leuk in de Zoo. Ze mochten namelijk samen op de foto met papa.

's-Middags nog even rond gewandeld en leuke winkeltjes gezien. Af en toe moet je wel je neus even dichthouden maar het is een hele belevenis.
Op het terras bij het hotel heeft Noa zich nog kostelijk vermaakt bij de waterbakken. Watervrees is een woord dat ze niet kent.

's-Avonds zijn we samen met de adoptiegroep gaan eten in een mongools restaurant vlak achter ons hotel. Met 10 volwassenen en in totaal 7 kinderen werden we op de derde verdieping in een tent geplaatst. In de tent stond een grote ronde tafel met draaiplateau. Overigens was de tent ook voorzien van airconditioning.

Terug in het hotel heeft Noa nog even haar loopkunsten vertoont in de lobby onder begeleiding van een chinees strijktrio.

Foto's van deze dag zijn weer te vinden op:

Zoals elke morgen zullen wij morgen weer uitkijken naar al jullie leuke reacties.

Groetjes en een alvast een dikke knuffel van Noa.

• 16 Juli 2008 - 14:23

Loekie:

Even tussendoor op het werk gekeken of er weer een nieuw bericht op de site staat. En ja wel we worden beloond met weer leuke foto's. Dat wordt peuterzwemmen met Noa!

Leuk dat jullie de cultuur van het geboorteland van Noa zo intens kunnen meemaken. Veel plezier verder en tot het volgende bericht.

Liefs Loekie

p.s. Eva probeert morgen weer contact met jullie te leggen via MSN. Welterusten!

• 16 Juli 2008 - 14:42

Corrie En Aad:

Weer enorm genoten van de leuke foto"s je ziet Noa volop genieten en ze is absoluut niet bang van water:)gelukkig dat het weer wat beter gaat met je Monique!!We zijn net terug van Linda want Romy is jarig,jullie krijgen de groetjes van alle Peimannetjes en van alle bekende daar:) veel liefs en kusjes van Oma en Opa Brons

• 16 Juli 2008 - 14:54

Joke En Bianca:

Ik ben bij mijn dochter op de thee en laat haar jullie dochter even bewonderen.Ook namens Bianca van harte gefeliciteerd met dit mooie kind!

Groetjes vanuit Papendrecht!

• 16 Juli 2008 - 15:00

Erwin,Brenda En Kids:

Gelukkig dat je weer opgeknapt bent Monique.
    Wat een leuke foto's weer.
    Volgens mij is Noa al aardig gewend aan jullie.
    Puck zegt steeds dat ze haar zo schattig vindt.

Tot later, liefs Erwin,Brenda,Puck en Marieke.

• 16 Juli 2008 - 16:33

Tante Truus:

Hoi lieve drie, zoals jullie 's morgen uitkijken naar onze reacties zo kijken we hier uit naar jullie verslag en de FOTO'S. Zo te zien is Noa al aardig aan jullie gehecht wat een enorme leuke plaatjes zijn het weer van pappa, mamma en Noa. Ze wordt met de dag vrolijker je ziet dat jullie met volle teugen genieten van jullie kindje en zij van jullie. Ik ben zo blij met jouw laptop Paul zodat ik ook alles dagelijks kan volgen. Gelukkig is Monique weer opgeknapt ze ziet niet meer zo pips als gisteren het beste he meissie. Veel liefs , dikke knuffel aan Noa en pappa en mamma en koppies van de harige kindjes op 4 pootjes ( ze liggen lekker te knorren) XXX

• 16 Juli 2008 - 17:10

Klaas & Patty:

Hoi,

Ook wij kijken erg uit naar jullie verhaal van de dag. En wat een water plezier heeft Noa zeg. Heerlijk om naar te kijken. Echt super
    groetjes van ons

• 16 Juli 2008 - 17:33

Jil En Henk:

Hallo jullie drietjes het gaat volgens ons prima met het wennen aan elkaar het ziet er super uit al die leuke foto's zo ver en toch lijkt het zo dichtbij fijn dat je darmen weer tot rust zijn gekomen want jullie hebben nog 2 weken te gaan daar. Nog veel plezier groetjes van ons.

• 16 Juli 2008 - 18:06

Romy:

Hoi Noa, ik ben vandaag jarig, en heb veel kadootjes gehad. Ik vind je een heel lief kindje!

groetjes Romy (en ook van m'n grote broer Wesley)

• 16 Juli 2008 - 18:11

Ria V Merode:

Hoi ik ben de nieuwe buurvrouw van jullie moeder schoonmoeder Wat een grote belevenis.Ik kijk iedere dag naar jullie prachtige dochter.En wat zien jullie er gelukkig uit.Opa en Oma zijn ook helemaal in extase Heerlijk om dat zo van nabij te mogen meemaken Nog heel veel plezier met Noa en met elkaar dag tot ziens met Noa Ria v Merode

• 16 Juli 2008 - 18:11

Wendy:

Hoi Monique, Paul en Noa, zie dat het echt goed met jullie en Noa lopen gaat erg goed he! O wat zijn die opa en oma trots op je Noa! Heel lief!! Ze kunnen echt niet wachten dat ze met je mogen kroelen! Wij zijn ook allemaal zeer nieuwsgierig hoor! Hoe zou je boerenkool met worst vinden?

Groetjes Wendy

• 16 Juli 2008 - 18:13

Wendy:

lees net m'n eigen berichtje en dat zit vol spellingsfouten, sorry!

• 16 Juli 2008 - 18:19

Hoi,en goede morgen samen. daar ben ik weer even.
    Paul, hartelijk dank voor je mail; wat een verrassing!
    Vanmiddag ben ik met je moeder 'duur' op stap geweest (d.w.z. voor haar!) en het was reuze gezellig shoppen met nadien een lekker advocaatje bij 'De zeven linden' en samen met je vader hebben we daar ook nogeens overheerlijk gegeten.
    Dat je in China ook zó lekker en op je gemak kunt eten durf ik te betwijfelen en daarom wil ik jullie alle 3 deze super luxe eetgelegenheid van harte aanbevelen.!!!!Bovendien weet ik zeker dat De Waard en Waardin jullie bezoek en eetlust hogelijk zullen waarderen.
    Overigens ben ik blij dat Monique weer beter is en dat er weer een fantastiesche serie foto's te bezichtigen viel!!!!!!!!!
    Veel vreugde en plezier verder en tot morgen.
    Lieve groet,Diny

• 16 Juli 2008 - 19:10

Anny En Bertus:

dat wordt nog wat met noa aan zee ! is ze in bad geboren ?
    prachtige foto's
    morgen weer via de camera ?

• 17 Juli 2008 - 06:43

Afd. FEZ:

Goeiemorgen,
    We hebben met z'n allen weer even genoten van jullie verhaal en de bijbehorende foto's.
    Wat een leuk grietje! Zo te zien is ze al helemaal bij jullie gewend.
    Heel veel plezier nog met z'n drietjes.
    Jaap, Truus, Marjory, Ronald, Bert en Petra.

• 17 Juli 2008 - 06:43

Anneke:

Hee!

fijn om te lezen dat jullie het goed hebben. Wat een avontuur zeg! Op de foto's is duidelijk te zien dat er al een band ontstaat tussen moeder en dochter en vader en dochter. Prachtig!

Rare vraag misschien, maar, reageert ze al een beetje op haar naam of zo?

Anneke, Jurgen, Sjoerd, Tiemen

• 17 Juli 2008 - 08:39

Petra D:

Wat een leuke foto's weer. Ben ook al een beetje verliefd op Noa hoor! Wat een schatje!
    En wat leuk die foto's samen met Paul! Geweldig!

Nog een ruime week ;-) en dan mogen jullie lekker weer naar Zeeland! Ben benieuwd hoe Noa op de zee reageert!

Groet en nog even genieten hoor!
    xPetra

• 17 Juli 2008 - 09:26

Ina Van Oers:

Hallo Paul MOnique en Noa
    Aangestoken door de enthousiaste en ontroerende verhalen van opa en oma Brons kijken we regelmatig op jullie site. Erg leuk om de verhalen te lezen en vooral om de foto's te bekijken. Het lijkt echt wel of jullie al jaren bij elkaar zijn, Noa is helemaal zichzelf met jullie ! Het is een scheetje hoor.
    Groetjes Ina van Oers